1

غیاثی: آن داور را با نامه AFC از لیست داوران بین‌المللی خارج کردیم

  • کد خبر : 241914
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۹

مشاور داوری فدراسیون فوتبال گفت: با نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا نادر جعفری را از فهرست داوران بین‌المللی خارج کردیم.

مشاور داوری فدراسیون فوتبال گفت: با نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا نادر جعفری را از فهرست داوران بین‌المللی خارج کردیم.

سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات بیک‌زند یکی از داوران ملی فوتبال و بیانیه‌ای که او منتشر کرد، گفت: من تا کنون این داور رادیده‌ام و نه می‌شناسم. فقط یک بار سال گذشته اسم او به گوشم خورد و زمانی که در مراسم برترین‌ها به او کارت دعوتی نداده بودند اما شیرازی رئیس هیأت فوتبال ایران برایش کارت دعوت گرفته بود و با خودروی شخصی‌اش او را به مراسم آورد که در نهایت هم این داور مقابل اصفهانیان در آن مراسم قرار گرفت.  به نظرم آن حضور هم یک نوع توطئه‌چینی پشت پرده بود تا چنین حادثه‌ای رقم بخورد. هر چند اصفهانیان با بزرگواری با او برخورد کرد.

وی افزود: با این حال نمی‌دانم این داور که من از او شناختی ندارم چگونه اسم من را می‌آورد و می‌گوید فلان قدر از فدراسیون حقوق می‌‌گیری. واقعا چرا چنین رفتارهایی از برخی سر می‌زند.

غیاثی با اشاره به صحبت‌های نادر جعفری در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: ایشان گفته بود که در سال ۱۹۹۵ می‌خواستند او را داور فوتسال کنند که این مسئله ربطی به من پیدا نمی‌کند و مربوط به زمان ریاست آقای نظری در کمیته داوران بوده اما در زمان من ما می‌خواستیم او همچنان داور الیت و بین‌المللی بماند که با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی کره جنوبی و ازبکستان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران از ما خواست این داور را از فهرست داوران الیت اخراج کنیم و وقتی او در فهرست داوران الیت نباشد دیگر فاید ه‌ای نداشت ایشان در فهرست بین‌المللی داوران بماند و به دستور AFC او از فهرست بین‌المللی کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر