1

موافقت سنای آمریکا با بازگشایی موقت دولت ترامپ

  • کد خبر : 242750
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۱۰

مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه با ۸۱ رأی موافق و ۱۸ رأی مخالف به بازگشایی موقت دولت آمریکا بعد از سه روز تعطیلی رأی مثبت داد.

مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه با ۸۱ رأی موافق و ۱۸ رأی مخالف به بازگشایی موقت دولت آمریکا بعد از سه روز تعطیلی رأی مثبت داد.

نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه اختلافات حزبی برای رأی به طرح بازگشایی دولت فدرال را حل کردند.

به گزارش افق نیوز، مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه با ۸۱ رأی موافق و ۱۸ رأی مخالف به بازگشایی موقت دولت آمریکا بعد از سه روز تعطیلی رأی مثبت داد.

قبل از آن اعلام شده بود نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در مجلس سنای آمریکا روز دوشنبه اختلافات برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال را حل کردند.

چاک شامر، رهبر دموکرات‌های مجلس سنا اعلام کرد با میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در این مجلس برای رأی‌گیری بر سر طرحی که خواستار تأمین بودجه موقت دولت فدرال تا ۸ فوریه است به توافق رسیده است.

سناتورها به طراحی رأی دادند که خواستار تأمین مالی دولت فدرال آمریکا تا تاریخ ۸ فوریه است.

دولت ترامپ از ساعات اولیه روز شنبه و در پی اختلاف‌نظرهای شدید میان دولت ترامپ و نمایندگان جمهوری‌خواه سنا با سناتورهای دموکرات بر سر یک برنامه مهاجرتی تعطیل شد.

نمایندگان دموکرات گفته‌اند طرح تخصیص کوتاه‌مدت بودجه به دولت آمریکا بایستی شامل مفادی هم برای حمایت از مهاجران جوان بدون مدارک هویتی (موسوم به «رویاپردازان») باشد.

جمهوری‌خواهان تأکید کرده‌اند تا زمانی که دموکرات‌ها به بازگشایی دولت رأی ندهند، مذاکره‌ای در مورد مسائل مهاجرتی صورت نخواهد گرفت.

رسانه‌های آمریکا روز دوشنبه گزارش دادند نمایندگان جمهوری‌خواه توافق کرده‌اند رأی‌گیری درباره این طرح مهاجرتی تا قبل از ماه آینده انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242750

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر