2

تهدیدهای آمریکا قدیمی شده و هیچ تازگی برای کشورمان ندارد

  • کد خبر : 24583
  • ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

اکنون حدود ۲۳ سال غرش توپ و تانک جنگ به کشور به پایان رسیده اما دشمنان همچنان دستشان بر روی ماشه شلیک است.

مسئول سازمان امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بی اهمیت خواندن تهدیدهای قلدرانه آمریکا و متحدانش به ایران گفت: تهدیدهای آمریکا قدیمی شده و هیچ تازگی برای کشورمان ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجتبی جعفری صبح شنبه در مراسم یادواره ۲۰ شهید پایگاه امام سجاد (ع) آمل گفت: دشمنان ایران اسلامی به خوبی از اقتدار نظامی و مردمی ایران کاملا اطلاع دارند و از بیرون عربده کشی می کنند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون به پشتیبانی ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی و در سایه رهبری مدبرانه آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و نیروهای همیشه آماده مسلح کشورمان هر گونه تهدیدی هر چند کوچک از جانب دشمنان به خاک کشورمان را بی جواب نخواهد گذاشت.

مسئول سازمان امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اکنون حدود ۲۳ سال غرش توپ و تانک جنگ به کشور به پایان رسیده اما دشمنان همچنان دستشان بر روی ماشه شلیک است.

جعفری به ترس و عقب نشینی دشمن در  سالهای اخیر برای حمله نظامی به کشور اشاره کرد و گفت: وجود شهدای همیشه پرافتخار و حضور رهبر با صلابت و آگاه به شرایط زمان که با رهنمودهای حکیمانه خود، راه عزت و افتخار ایران اسلامی را به پیش می برند.

وی افزود: برای تداوم نفوذ ناپذیری دشمن به کشور وظیفه همگان بوده که راه شهدا و آرمانهای والای آنان را ادامه داد و پیرو محض ولایت فقیه بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24583

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر