3

سوالاتی که بان‌کی‌مون جواب نداد

  • کد خبر : 40140
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶

بان کی مون در سخنان جالبی گفت فکر می کنم ایرانی ها از من خوش تیپ تر باشند. در محل سازمان ملل برای هر دبیرکل تابلوفرشی درست می کنند که فکر می کنم از چهره خود من خوش تیپ تر است. در این لحظه همه حاضران خندیدند.

افق (Ofoghnews.ir): سخنرانی دبیرکل سازمان ملل در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه با حاشیه های جالبی همراه بود.

دبیر کل سازمان ملل متحد عصر امروز چهارشنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده وزارت امورخارجه به سخنرانی پرداخت که باحاشیه های جالبی همراه بود.
* روابط عمومی وزارت امورخارجه ساعت برگزاری سخنران دبیرکل سازمان ملل را ۱۵ و ۳۰ دقیقه اعلام کرده بود اما بان کی مون با ۹۰ دقیقه تاخیر ساعت ۱۷ وارد سالن آمفی تئاتر دانشکده وزارت امورخارجه شد.
* با وجود اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه های خبری از ساعت ۱۵ در محوطه دانشکده وزارت امورخارجه حضور داشتند اما مسئولان این دانشکده تا آخرین لحظه اجازه ورود به خبرنگاران به سالن مراسم را ندادند و هنگامی که دیگر مهمانی برای ورود وجود نداشت خبرنگاران اجازه یافتند که وارد محل سخنرانی بان کی مون شوند و حتی بسیاری از خبرنگاران به اجبار در حالت ایستاده مجبور به پوشش خبری این مراسم شدند.
* در بخشی از این سخنرانی بان کی مون در سخنان جالبی گفت فکر می کنم ایرانی ها از من خوش تیپ تر باشند. در محل سازمان ملل برای هر دبیرکل تابلوفرشی درست می کنند که فکر می کنم از چهره خود من خوش تیپ تر است. در این لحظه همه حاضران خندیدند.
همچنین در بخشی از این نشست پرسش و پاسخ با حضور دبیر کل سازمان ملل برگزار شد که وی به برخی سئوالات پاسخ گفت.
* صادق الحسینی کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه و از چهره های رسانه ای هنگامی که خواست سئوالی از دبیرکل سازمان ملل بپرسد با پاسخ منفی رئیس جلسه و بان کی مون مواجه شد. صادق الحسینی در سئوال خود به این نکته اشاره کرد چرا آقای بان کی مون که خود را مدافع صلح و عدالت معرفی می کند همراهان و معاونانی در سازمان ملل دارد که مسئول کشتارهای قانا در لبنان به بهانه خلع سلاح حزب الله است. وی همچنین پرسید چرا یکی دیگر از همراهان شما با شرکت امنیتی نظامی بلک واتر آمریکا که مسئول خونریزی های سوریه است همکاری دارد. صادق الحسینی پس از پایان این نشست همچنین به عدم پاسخگویی بیرکل سازمان ملل نسبت به عدم پاسخ به سئوال مطرح شده انتقاد کرد.
منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر