1

مهدهای که آموزش رقص می‌دهند ، تعطیل خواهند شد.

  • کد خبر : 9116
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴

احمداسفندیاری  با بیان اینکه موضوع عفاف در مهدهای کودک از جمله موضوعات مهمی است که باید به طور ریشه‌ای به آن دقت شود، اظهار داشت: آموزش‌های غیر اخلاقی در مراکز آموزشی کودکان خسارات زیادی را به جامعه وارد می‌کند. وی تصریح کرد: تمام اشکالات درآموزش‌های کودکان به سازمان بهزیستی برنمی‌گردد چرا که دستگاه‌های دیگر نیز […]

احمداسفندیاری  با بیان اینکه موضوع عفاف در مهدهای کودک از جمله موضوعات مهمی است که باید به طور ریشه‌ای به آن دقت شود، اظهار داشت: آموزش‌های غیر اخلاقی در مراکز آموزشی کودکان خسارات زیادی را به جامعه وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: تمام اشکالات درآموزش‌های کودکان به سازمان بهزیستی برنمی‌گردد چرا که دستگاه‌های دیگر نیز در پرورش کودکان موثر هستند و آیا می‌توان گفت‌ که برنامه‌های کودک که در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود قابل قبول است؟

اسفندیاری اضافه کرد: سازمان بهزیستی به دنبال اجرای آموزش‌های دینی در مهدهای کودک است و در همین راستا با اساتید دانشگاه و حوزه هم به جمع بندی‌هایی رسیده است.

سرپرست سازمان بهزیستی در خصوص فعال شدن مهدهای مساجد گفت: این مهدها می تواند در پرورش کودکان موثر باشد و در همین راستا تلاش می‌شود مهدهای مساجد و قرآنی بزودی فعال شود.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به طور جدی با مهدهای که آموزش‌های غیر دینی می‌دهند، برخورد خواهد کرد، افزود: در نخستین گام، مهدهای که آموزش رقص می‌دهند از طرف سازمان بهزیستی تعطیل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر