2

آقای هاشمی رفسنجانی با قدرت در مقابل اصلاح‌طلبان رادیکال بایستد

  • کد خبر : 100015
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

مشاور رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این موضوع که توفیقی به دنبال تسویه حساب‌های شخصی و جناحی است، گفت: اصلاح‌طلبان با بازوی توفیقی به هاشمی رفسنجانی فشار می‌آورند که وی فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد عزل کند.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان با بازوی توفیقی به دنبال فشار بر هاشمی رفسنجانی برای تغییر دانشجو هستند

محمد حسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون پشت صحنه تغییرات در آموزش عالی کشور گفت: این قضایا به تسویه حساب اصلاح‌طلبان رادیکال با چهره‌های حزبی و انقلابی مربوط می‌شود و هیچ ربطی با جریان اصولگرایی ندارد.

وی در ادامه افزود: توفیقی فردی است که گرایش‌های فکری به سمت اصلاح‌طلبان تندرو دارد و در حقیقت جاده صاف کن اصلاحات است و به دنبال این است که یک سری تسویه حساب‌های جناحی و شخصی انجام دهد.

پرکره با اشاره به مواضع توفیقی در فتنه ۸۸ گفت: مواضع توفیقی در فتنه ۸۸ کاملا مشخص است و مواضع فرهاد دانشجو و دیگر روسایی که توفیقی به دنبال تغییر آنان بود نیز در خصوص فتنه ۸۸ مشخص است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: توفیقی به دنبال آن است که از فضای اعتدالی‌ که در کشور به وجود آمده است استفاده کند و به دنبال آن است که از چهره آقای هاشمی رفسنجانی به نفع خودش استفاده کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به هدف اصلا‌ح‌طلبان برای تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: توفیقی فشار اصلاح‌طلبان بر روی آقای هاشمی رفسنجانی را برای تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد مدیریت می‌کند و در حقیقت اصلاح‌طلبان با بازوی توفیقی به آقای هاشمی رفسنجانی فشار می‌آورند که وی فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد بردارد.

محمدحسین پرکره در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند در این قضایا آقای هاشمی رفسنجانی را بازی دهند، این در حالی است که آقای هاشمی رفسنجانی بیش از ۳۰ سال در عرصه سیاسی کشور تجربه دارد و ما مطمئن هستیم که وی بازی این رادیکال‌های اصلاح‌طلب را نخواهد خورد و هیچگاه به اصلاح‌طلبان باج نخواهد داد.

«اگر فضای باج‌دهی به اصلاح‌طلبان پیش بیاید شعار اعتدالگرایی که دولت مطرح کرده است قطعا زیر سوال خواهد رفت.»

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تعریف‌هایی که آقای هاشمی رفسنجانی از مدیریت فرهاد دانشجو کرده است ما متوجه می‌شویم که اصلاح‌طلبان برای تغییر ریاست دانشگاه آزاد بر هاشمی رفسنجانی فشار می‌آورند چرا که اصلاح‌طلبان وقتی می‌خواهند به هدفی برسند کام دیگران را نیز به تلخی می‌کشند تا به نتیجه مطلوب خود برسند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد از آقای هاشمی رفسنجانی خواست با قدرت در مقابل اصلاح‌طلبان رادیکال بایستد و فضای اعتدال کشور را مدیریت کند.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: با توجه به تعریف‌های سید‌حسن خمینی و آقای هاشمی رفسنجانی از مدیریت فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد چنین برداشت می‌شود که نگاه این دو از عملکرد فرهاد دانشجو مثبت است.

پرکره در پایان خاطرنشان کرد: ما از آقای هاشمی رفسنجانی می‌خواهیم با توجه به اینکه رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد هستند و دلشان نیز برای آموزش عالی کشور و دانشگاه آزاد می‌سوزد این فضا را مدیریت کند و خاطیان را سر جایشان بنشاند و حتما نیز با توفیقی برخورد کند، چرا که انتظار از آقای هاشمی رفسنجانی همین است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر