2

دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی ۳۵۰ نفر از مشتریان

  • کد خبر : 10009
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴

شرکت سیکو اپسون کره جنوبی اعلام کرد هکرها هفته گذشته به اطلاعات شخصی سیصد و پنجاه هزار نفر از مشتریان این شرکت دسترسی پیدا کردند. این حمله اینترنتی تازه ترین مورد از حملات اینترنتی در کره جنوبی است که افراد زیادی از آن لطمه می بینند. یک مقام سیکو اپسون اعلام کرد این شرکت موضوع […]

شرکت سیکو اپسون کره جنوبی اعلام کرد هکرها هفته گذشته به اطلاعات شخصی سیصد و پنجاه هزار نفر از مشتریان این شرکت دسترسی پیدا کردند. این حمله اینترنتی تازه ترین مورد از حملات اینترنتی در کره جنوبی است که افراد زیادی از آن لطمه می بینند. یک مقام سیکو اپسون اعلام کرد این شرکت موضوع را به نهاد هماهنگ کننده امور مخابراتی اطلاع داده است. سیکو اپسون همچنین اعلام کرد اطلاعات شخصی از جمله شماره های تلفن ، نشانی های پست الکترونیکی ، اسامی و اطلاعات رمزدار مشتریان ثبت شده در پایگاه اینترنتی این شرکت به خطر افتاده است. این مقام سیکو اپسون که خواست معرفی نشود گفت : ما هنوز در حال بررسی پرونده هستیم و مهاجمان را شناسایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول ، اخیرا موجی از حملات هکرها به نهادهای دولتی ، شرکت ها و موسسه های مالی نشان داد شبکه های این کشور که بیشتر از هر کشور دیگری در آن کارها با استفاده از اینترنت انجام می شود آسیب پذیر هستند. هکرها اواخر ماه گذشته به درگاه ( پرتال ) شرکت نِیت اینترنت Nate Internet و وبلاگ سای ورلد Cyworld که  کمیسیون دولتی مخابرات کره جنوبی آن را اداره می کند حمله کردند. به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول ، دادستانی کره جنوبی در آن زمان هکرهای کره شمالی را مسئول این حادثه اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10009

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر