1

دایی:مطمئنا بین مربیان، بازیکنان و مدیران هم آدم متخلف داریم

  • کد خبر : 101318
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۶:۲۴

من صحبت خاصی ندارم. فیلم بازی ما مقابل سپاهان به راحتی همه حقایق را نشان می‌دهد. ما مدارکی داریم که می‌تواند به پاک شدن فوتبال ما خیلی کمک کنند.

علی دایی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته‌ یازدهم لیگ برتر با تبریک هفته‌ دفاع مقدس، اظهار کرد: پیش از هر چیز برای تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم تا بتواند در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار سختی برابر فجر سپاسی داریم. این تیم نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده و از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز گرفته است. ما دو بازی قبلی این تیم را آنالیز ‌کرده‌ایم. تیم خطرناکی هستند. باید به پیروانی و یاوری که استاد من است، بابت داشتن این تیم تبریک بگویم.

او ادامه داد: بازی قبلی که به ناحق سه امتیاز را از دست دادیم، اما سعی می‌کنیم که فردا جبران مافات کنیم و سه امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم که در همه زمینه‌ها عدالت رعایت شود.

دایی در پاسخ به این سوال که برای بازی تدافعی احتمالی فجرسپاسی چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: من از افکار یاوری خبری ندارم، اما فکر همه چیز را ‌کرده‌ایم و با شناخت کافی به مصاف این تیم می‌رویم. مطمئن باشید که فردا بازی خوبی را به نمایش می گذاریم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره علت نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه، گفت: فوتبال همین است. شرایطی که زمین چمن ورزشگاه آزادی دارد، با تمام زمین‌ها فرق می‌کند. مطمئنا در آزادی خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم. من بازی قبل را به هیچ عنوان برای پرسپولیس شکست نمی دانم و هزار سال دیگر هم هر کس بگوید قبول نمی‌کنم که باخته ایم. ما در خارج از خانه فقط دو مساوی داشته‌ایم و ان‌شاءالله از بازی بعدی نخستین پیروزی خارج از خانه خود را هم به دست آوریم.

دایی درباره تبدیل کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد گفت: این کارت تاثیری در نتیجه‌ بازی ما مقابل سپاهان ندارد و مشکلی را حل نمی‌کند. اما با این حال دست‌شان درد نکند. با این کار حسینی فقط یک بازی را از دست می‌دهد. فکر می‌کنم خیلی راحت می‌توان نتیجه‌گیری کرد که در بازی قبل چه اتفاقی افتاده است.

ایسنا/سرمربی پرسپولیس با بیان این که برای حفظ آمادگی تیم تا پایان فصل، برنامه‌های زیادی داریم ، درباره حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال، گفت: من صحبت خاصی ندارم. فیلم بازی ما مقابل سپاهان به راحتی همه حقایق را نشان می‌دهد. ما مدارکی داریم که می‌تواند به پاک شدن فوتبال ما خیلی کمک کنند. من همیشه اعتقاد داشتم که باید با آدم متخلف در هر قشری که هست برخورد شود. مطمئنا بین مربیان، بازیکنان و مدیران هم آدم متخلف داریم، اما خیلی از افراد به صورت سالم کار می‌کنند که ما باید به دنبال چنین افرادی باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101318

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر