1

توقف خرید و فروش در بازار ارز و سکه

  • کد خبر : 101702
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

صراف‌های فردوسی درحالی نرخ فروش دلار را ۳۰۸۰ تومان و سکه طرح جدید را یک میلیون تومان اعلام کرده اند که طبق اذعان فعالان بازار هیچ خریدار و فروشنده‌ای در بازار وجود ندارد.

روز گذشته بعد از آنکه خبر گفت‌وگوی تلفنی حسن روحانی و باراک اوباما به بازار رسید قیمت دلار و سکه با تکانه‌هایی همراه شد و براساس آن دلار از ۳۰۱۰ تومان به ۲۹۵۰ تومان کاهش پیدا کرد.

البته کاهش قیمت دلار و سکه چند ساعت بیشتر طول نکشید و از ظهر به بعد بازار شاهد تغییر قیمت تابلوی صرافی‌ها بود که براساس آن دلار بار دیگر وارد مدار ۳۰۰۰ تومان شد و تا پایان روز بعد از ثبت رکوردهای مختلف از جمله ۳۰۵۰ تومان سرانجام با نرخ ۳۰۱۵ تومان به کار خود خاتمه داد.

طبق آنچه صراف‌ها و فعالان حاضر در بازار ارز فردوسی به خبرنگارما گفتند هم اکنون نرخ دلار در کف بازار ارز برای فروش ۳۰۸۰ تومان و برای خرید ۳۰۳۰ الی ۳۰۵۰ تومان است. یورو نیز با قیمت ۴۰۵۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۱۰۰ تومان فروخته می شود. صراف‌ها البته این را هم گفتند که امروز خریدار و فروشنده‌ای در بازار برای دلار وجود ندارد و کماکان معاملات ارزی فردوسی در کماست.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با نرخ ۹۷۰ تومان از مردم خریداری می شود اما با نرخ یک میلیون تومان توسط صراف‌ها برای متقاضیان قیمت گذاری شده است؛ همچنین نیم سکه نیز با نرخ ۴۸۰ تومان خریداری و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.

ربع سکه بهار آزادی نیز با نرخ ۲۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۳۲۰ تومان به فروش می رسد همچنین نرخ خرید و فروش سکه یک گرمی به ترتیب ۱۸۰ و ۲۰۰ هزار تومان در این تابلوها درج شده است.

افق/تسنیم:هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار تهران ۱۰۱ هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ارزش ۱۳۳۶ دلار قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101702

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر