1

قلعه نویی گفت: این آقایان روی ناآگاهی حرف می زنند

  • کد خبر : 101815
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته مصاحبه‌های متعددی را در مورد دلایل شکست تیمش در دیدار رفت برابر نماینده کره و برخی اتفاقات حاشیه‌ای انجام داده است، عصر دوشنبه در مصاحبه‌ای دیگر به انتقاد از افرادی پرداخت که نمی‌خواهند موفقیت او با استقلال را ببینند. قلعه‌نویی تاکید کرد درصدی از افرادی اهل فوتبال نیستند بلکه چسبیده‌های به فوتبال هستند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به صحبت هایی که صبح امروز انجام داده بود گفت: باید بخشی از صحبت هایم را تصحیح کنم. اعتقادم این است که درصد کمی از اهالی فوتبال نمی خواهند موفقیت استقلال با قلعه نویی را ببینند. نمونه اش همین گزارشگر بازی رفت که عنوان می کرد چرا کره ای ها کاری نمی کنند. یا برنامه نود که ما شش ماه است کاری با آن نداریم اما در هر برنامه به ما کنایه می زنند.

وی در پاسخ به این پرسش که این یک درصد چه کسانی هستند که نمی خواهند استقلال موفق باشد گفت: همه می دانند این عده چه کسانی هستند.  اینها جزو جامعه فوتبال نیستند بلکه چسبیده به فوتبال هستند و حالا یک میکروفن دست شان است و هر کاری دلشان می خواهد می کنند و با دوستانی هم که در رسانه های مختلف دارند مورد حمایت قرار می گیرند. اینها رفتارشان همین است و نوکری اجنبی‌ها را می‌کنند.

امیر قلعه نویی در مصاحبه عصر دوشنبه مجددا حرف هایش در مورد رای کمیته انضباطی را تکرار و تاکید کرد از حسن زاده بخشش نمی خواهد و اگر قرار است این آقایان او را ببخشند حاضر است پنج بازی روی سکوها بنشیند. او همچنین از عادل فردوسی پور و برنامه اش هم انتقاد و عنوان کرد که شش ماه است با این برنامه کاری ندارد اما فردوسی پور در هر برنامه به او کنایه می زند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قید نشدن مبلغ قراردادش در سازمان لیگ گفت: این آقایان روی ناآگاهی حرف می زنند. اگر هم رقم قرارداد من ثبت نشده است مشکل قلعه نویی نیست. سازمان لیگ باید در این مورد پاسخگو باشد. اگر مبلغ قرارداد نبوده چطور برای من کارت بازی صادر شده است. اینها رفتارهای بچگانه ای است که آقایان دارند. به این آقایان ربطی ندارد که من مبلغ قراردادم را در قراردادم ذکر نکرده ام. این آقایان اگر می خواستند به استقلال کمک کنند حکم مرا بعد از بازی با سئول می دادند تا الان.

وی با اشاره به سه باخت استقلال در لیگ امسال گفت: بروید بررسی کنید ببینید ما این سه بازی را چگونه باخته ایم. همین کارشناسان برنامه نود که توجیه شده می آیند گفتند ما روی اشتباهات داوری باخته ایم. هشت سال است من دارم داد می زنم که فوتبال را به اهلش بدهند اما کسی گوش نمی دهد. وقتی اهل فن خانه نشین هستند و این آقایان با رابطه می آیند پست می گیرند همین می شود.

امیر قلعه نویی در گفتگوی طولانی اش با خبرنگاران که عصر دوشنبه در حاشیه تمرین استقلال صورت گرفت صحبت های دیگری را نیز مطرح کرد که طی روزهای گذشته بارها از سوی وی عنوان شده بود.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101815

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر