1

خانه تکانی قلعه نوئی در استقلال/ یاغی ها از استقلال جدا می شوند!؟

  • کد خبر : 103333
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

شکست استقلال برابر بوریرام تایلند سبب شد تا طبق عادت همیشگی تیم های ایرانی که بعد از یک شکست وارد بحران می شوند، این بار استقلالی ها بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا به یک بحران جدید وارد شوند و با آن دست و پنجه نرم کنند. استقلالی ها این روزها حاشیه های فراوانی را تجربه می کنند که از بی پولی گرفته تا قهر و اختلاف میان بازیکنان را در بر می گیرد.

سرویس ورزشی «فردا»- حال و روز استقلالی ها بعد از ناکامی این تیم از رسیدن به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زیاد خوش نیست و نه تنها هواداران آبی پوش از این مسئله ناراحت و مغموم هستند، بلکه گویا دیگر دل و دماغی هم برای بازیکنان و کادر فنی این تیم وجود ندارد.

شکست استقلال برابر بوریرام تایلند سبب شد تا طبق عادت همیشگی تیم های ایرانی که بعد از یک شکست وارد بحران می شوند، این بار استقلالی ها بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا به یک بحران جدید وارد شوند و با آن دست و پنجه نرم کنند. استقلالی ها این روزها حاشیه های فراوانی را تجربه می کنند که از بی پولی گرفته تا قهر و اختلاف میان بازیکنان را در بر می گیرد.

اختلافات مدافع و دروازه بان آبی پوشان

یافتن دلیل افول میانگین گل‌های خورده استقلال نسبت به فصل قبل در راستای از میان رفتن این ایراد اساسی یکی از ضرورت‌های فنی در استقلال محسوب می‌شود. استقلال به دو دلیل این روزها در حال سپری کردن بد‌ترین دوران خود در فاز دفاعی است. بخشی از این اشکالات فنی است و بخشی هم حاشیه‌ای. مصاحبه روزهای اخیر بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلالی ها هم کدهای لازم درباره اشکالات خط دفاع استقلال را در بخش حاشیه‌اش بیان می کند.

فریبا دست روی نقطه‌ای گذاشته که درحقیقت بخش اعظمی از به وجود آمدن وضعیت نابسامان خط دفاع استقلال است. او به نبود وحدت تیمی اشاره کرده و از قلعه‌نویی خواسته رفاقت را در تیمش افزایش دهد. فریبا در لفافه حرف‌هایی زده که جای بررسی دقیق‌تر دارد. البته این پیشکسوت استقلال مستقیما از اختلاف‌هایی که میان عناصر خط دفاع استقلال وجود دارد سخنی به میان نیاورده اما اشکال بخش حاشیه‌ای خط دفاع استقلال نشات گرفته از اختلاف‌هایی است که میان عناصر دفاعی وجود دارد. در این خصوص نیز می توان به مصاحبه‌ای که امیر حسین صادقی هفته گذشته علیه مهدی رحمتی انجام داد رجوع کرد تا عمق شکاف میان صادقی و دروازه‌بان استقلال هویدا شود. صادقی و رحمتی روابط خوبی با هم ندارند و این مساله در کاهش میانگین گل‌های خورده استقلال نیز کاملا دخیل است.

در واقع مصاحبه هفته گذشته امیر حسین صادقی پرده از این اختلاف‌ها برداشت و مشخص شد از تیمی که بازیکنانش اینگونه علیه دیگری در رسانه‌ها حرف‌ می‌زنند نمی‌توان انتظار موفقیت داشت و تا وقتی چنین شکافی میان بازیکنان وجود دارد استقلال همین مسیر را طی خواهد کرد. حتی در گوشه و کنار شنیده می شود که صادقی با حنیف عمران‌زاده هم مشکل دارد و حضور این بازیکن در کنار خود را برنمی تابد که این وضعیت استقلال را در ادامه لیگ با مشکلاتی مواجه خواهد کرد و امیر قلعه‌نویی چنانچه می‌خواهد دراین فصل هم به موفقیت لازم دست یابد باید اختلاف‌ها را در تیمش از میان ببرد. بی‌شک یکی از دلایل نرسیدن استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز همین اختلاف‌ها بوده و حالا می‌شود بهتر فهمید چرا استقلال از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز باز ماند.

قهر دو مهاجم استقلال با یکدیگر

از جمع آبی پوشان همچنین خبر می رسد که دو مهاجم این باشگاه با یکدیگر مدت هاست که قهر هستند و همین مسئله نیز سبب شده تا امیر قلعه نوئی تصمیم به جدایی یکی از این دو مهاجم در نیم فصل بگیرد. محمد قاضی و آرش برهانی دو بازیکن استقلال هستند که با یکدیگر صحبت نمی کنند و همین مسئله هم سبب شده تا امیر قلعه نوئی از آرش برهانی در ترکیب استقلال کمتر استفاده کند. البته در این خصوص زمزمه هایی مبنی بر احتمال تعویض برهانی با آرش افشین از سپاهان اصفهان نیز به گوش می رسد.

مرد ساکت این روزهای استقلال چه می کند؟

امیر قلعه نوئی مربی آرامی نیست و کمتر زمانی را می توان یافت که خبری از وی نباشد. اما قلعه نوئی گویا همچنان بابت عدم دستیابی به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ناراحت است و حال و حوصله حاضر شدن در مقابل دوربین های تلویزیونی و یا مصاحبه با رسانه ها را ندارد. اما قلعه نوئی یقینا بی خیال جمع آبی پوشان هم نخواهد شد و او بهتر از هر کس دیگری به مشکلات استقلال واقف است. از همین رو تنها چند ساعت بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی آبی پوشان خبر داد که تغییراتی در استقلال انجام خواهد شد.

قلعه نوئی در سال های اخیر همواره نشان داده که با بازیکن سالاری مخالف است و هر کس که نخواهد در راستای اهداف تیم و برنامه هایی که سرمربی تیم تدوین کرده حرکت کند، بلافاصله مورد غضب قلعه نوئی قرار گرفته و از تیم کنار گذاشته می شود. مشکلات اخیری هم که صادقی و برهانی برای استقلال به وجود آوردند سبب شده تا صحبت هایی مبنی بر احتمال جدایی این دو بازیکن از استقلال در نیم فصل مطرح شود. بنابراین مرد ساکت این روزهای استقلال بیش از هر چیز به دنبال بازگرداندن آرامش به تیم خود و دفاع از قهرمانی با استقلال در لیگ برتر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103333

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر