1

تصاویری که نشان می دهد دایی راست نمی گوید

  • کد خبر : 103510
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸

دوست دارم شما و تمام هواداران خوب پرسپولیس این را بدانند من به خاطر روزنامه‌ها فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه فقط به خاطر پرسپولیس، پیراهن قرمز و به عشق این تیم الان اینجا هستم.

بعد از انتقادها از جلد روزنامه هواداری پیروزی به خاطر حمایت عجیب از علیرضا حقیقی دروازبان نیمکت نشین پرسپولیس مقابل نیلسون گلر فیکس تیم خود نیلسون هم متوجه ماجرا شد و سراغ علی دایی رفت و از او پرسید که آیا تحت تاثیر این فشارها قرار می گیرد یا نه.
نیلسون که خیلی هم شاکی بوده جواب دایی را اینگونه تعریف می کند: «دوست دارم شما و تمام هواداران خوب پرسپولیس این را بدانند من به خاطر روزنامه‌ها فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه فقط به خاطر پرسپولیس، پیراهن قرمز و به عشق این تیم الان اینجا هستم. برخی مسائل در رسانه‌ها مطرح شده و امروز هم با دایی حرف زدم که دایی گفت من اصلا روزنامه نمی‌خوانم و این نوشته‌ها تأثیری در تصمیم‌گیری من ندارد، دایی به من گفت هر کس آماده‌تر باشد وارد زمین می‌شود و این گفته‌های سرمربی برای من ارزش زیادی داشت.»
اما این وسط یک نکته ای وجود دارد شاید بهتر بود دایی به نیلسون می گفت تحت تاثیر روزنامه ها تصمیم نمی گیرد نه اینکه روزنامه نمی خواند چون عکس های زیادی از دایی در حال مطالعه روزنامه حتی پشت فرمان هم وجود دارد.

 

 

 

 


جالب است بدانید در آخرین تصاویری که در سایت پرسپولیس از تمرین این تیم منتشر شده عکس علی دایی در حال روزنامه خواندن موجود است.
قانون

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر