2

رویانیان:از بچگی هر کاری من می‌کردم فتح‌الله‌زاده هم انجام می‌داد

  • کد خبر : 103588
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از دست اصفهانیان کمی ناراحتم زیرا او جلسه را هماهنگ کرد اما خودش نیامد.

محمد رویانیان بعد از حضور در فدراسیون فوتبال که قرار بود جلسه‌ای با مسئولان ارشد داوری برگزار کند در جمع خبرنگاران گفت:‌ اصفهانیان قرار بود در این جلسه شرکت کند این جلسه به دستور کفاشیان قرار بود برگزار شود، اما ظاهراً به دلیل ناهماهنگی‌ها به این جلسه نیامد. گفتند نامه کفاشیان ساعت یک به دست عزیزان رسیده و دسترسی به کمیته داوران هم نیست، به همین دلیل قرار شد جلسه‌ای در روز پنجشنبه یا شنبه برگزار کنیم.

فارس/رویانیان در مورد اینکه بحث تبانی به بیراهه کشیده شده است، گفت: من نمی‌دانم در مورد چه چیزی حرف می‌زنید. من اصلاً درباره تبانی حرف زدم؟ در روز عرفه من به احترام شما به اینجا آمده‌ام تا پاسخگو باشم. قرار بود ساعت ۱۶ جلسه برگزار شود که در آخرین لحظه اصفهانیان در این جلسه شرکت نکرد و سایر عزیزان نیز که ساعت یک نامه به دستشان رسیده بود نتوانستند خود را به این جلسه برسانند. تیم ملی هم امروز بازی دارد و جمعی که می‌خواستیم با آنها دیدار کنیم جمع نشد بنابراین این جلسه روز پنجشنبه یا اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ می‌خواهیم لوح تقدیر و تشکر در حمایت از جامعه و دپارتمان کمیته داوری تقدیم کنیم همچنین پیشنهادهایی برای ارتقای شأن و جایگاه داوری دارم که اگر توفیق حاصل شود در جلسه آنها را بیان می‌کنم من ابتدا وقتی دیدم دوستان نیامده‌اند ناراحت شدم و فکر کردم نخواستند که بیایند اما گفته شد که نامه کفاشیان دیر به دست آنها رسیده است. من از کفاشیان درخواست رسمی کرده بودم که این جلسه برگزار شود فقط حسین عسکری جوابگو بود. تیم ملی هم بازی دارد ان‌شاءلله در جلسه بعدی لوح تجلیل از داوران را تقدیم می‌کنیم.

رویانیان در مورد اینکه اکنون واقعاً‌ از برگزار نشدن جلسه ناراحت نیست چرا کمی ناراحتم اصفهانیان خودش با من هماهنگ کرده بود و الآن جواب تلفن را هم نمی‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد دیدار فتح‌الله‌زاده با سفیر برزیل گفت: فتح‌الله‌زاده هرکاری که من می‌کنم او هم انجام می‌دهد من به ایتالیا سفر کرده‌ام او با سفیر ایتالیا دیدار کرد، من بازیکن به پرتغال فرستادم او می‌خواهد به برزیل بازیکن بفرستد. مزه‌اش برای بار اول است که من انجام داده‌ام. از بچگی هم فتح‌الله‌زاده همین‌طور بود هرکاری که من می‌کردم او هم انجام می‌داد.

رویانیان در مورد درگذشت برونو متسو گزینه سرمربی‌گری پرسپولیس که با او جلسه هم داشت، گفت:‌ خدا متسو را رحمت کند. به هر شکل متأسف شدم که الآن این خبر را شنیدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر