1

اظهارات امیر قلعه‌نویی در پایان بازی مقابل فولاد

  • کد خبر : 104593
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲

درست است دو بر صفر بردیم اما آنها هم می‌توانستند پیروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تیر دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازی نمی‌کنیم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمین خراب.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. نتیجه را ما بردیم و بازی را فولاد، یک تبریک به فرکی و فولادی‌ها می‌گویم که با یک سری جوان فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. درست است دو بر صفر بردیم اما آنها هم می‌توانستند پیروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تیر دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازی نمی‌کنیم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمین خراب.وی ادامه داد: در نیم فصل باید ایرادها را برطرف کنیم وگرنه به مشکل می‌خوریم. سه امتیاز گرفتیم .

فارس/قلعه نویی در مورد شوت‌های راه دور به سمت دروازه استقلال، گفت: در بازی با نفت آن گل استثنا بود اما در این بازی دفااع ما عقب بودیم. اگر قرار است دفاع کنیم باید در یک سوم زمین باشد. دفاع‌های ما داخل محوطه جریمه می‌روند و باید این مشکل حل شود. فوند بدن بازیکنان ضعیف است. مشکل بدنسازی داریم که انشالله در نیم فصل برطرف کنیم. به دنبال جذب سه بازیکن هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم. برخی مواقع تیم‌ها دو تکه می‌شود یک تکه در جلو و یک تکه در عقب اما این مشکل بدنی باید حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر