1

بحران شدید مالی یگان هلی برن ارتش اسراییل

  • کد خبر : 106196
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲

از آغاز سال جاری تاکنون شمار زیادی از مقامات مسئول در یگان یگان هلی برن(چتربازان) که دستمزدهای زیادی داشتند از سمت خود استعفا کرده اند.

در ادامه بحران شدید مالی و اقتصادی که ابعاد مختلف جامعه صهیونیستی به خصوص دستگاه نظامی در برگرفته است اکنون نوبت به یگان هلی برن ارتش این رژیم رسیده است تا از کسری شدید بودجه گلایه کند.
بگزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) پایگاه عبری زبان والا گزارشی را درباره بحران کسری بودجه مستمر و کمبودهای مالی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و تاکید کرد این بحران ظرف دو سال گذشته تاثیر زیادی بر بخش ها و یگان های مختلف ارتش گذاشته است و این بار صدای انتقاد یگان هلی برن ( چتربازان ) را که یکی از مهم ترین بخش های یگان رزمی ارتش اسراییل قلمداد می شود درآورده است.
در این گزارش آمده است اموال و مقادیر مالی که برای ارتش رژیم صهیونیستی جمع آوری شده و منبع تامین آن از آمریکا است در دوره ریاست وزیران سابق جنگ و دارایی اسراییل به هدر رفته است و برای ارتش سرمایه گذاری نشده است بلکه صرف منافع شخصی مقامات سابق حاکم بر دستگاه نظامی این رژیم شده است.
بر اساس این گزارش یگان هلی برن وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی بازنده اصلی این مشکل است زیرا از آغاز سال جاری تاکنون شمار زیادی از مقامات مسئول در این یگان که دستمزدهای زیادی داشتند از سمت خود استعفا کرده اند و مسئولیت های به افسران میانی که درآمد زیادی ندارند محول شده است.
یکی از مقامات مسئول در یگان هلی برن ارتش رژیم صهیونیستی گفت به علت کسری شدید بودجه بسیاری از مانورها و آموزش هایی هوایی مورد نیاز برای افسران فعال در این یگان کاهش یافته است و این می تواند در آینده ضربه سنگینی به آینده عملکرد این نیرو بزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106196

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر