1

«تندروی های جنبش سبز به اصلاح طلبان خیلی ضربه زد»

  • کد خبر : 10661
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۰۵

مصاحبه تازه محمدعلی ابطحی و تأکید وی بر اینکه «تندروی های جنبش سبز به اصلاح طلبان خیلی ضربه زد»، با واکنش معنادار محافل ضدانقلاب مواجه شد. به دنبال انتشار مصاحبه تازه ابطحی، سایت های جرس و گویا نیوز در اقدامی هماهنگ اقدام به ترور شخصیت معاون خاتمی در زمان ریاست جمهوری وی پرداخته و مدعی […]

مصاحبه تازه محمدعلی ابطحی و تأکید وی بر اینکه «تندروی های جنبش سبز به اصلاح طلبان خیلی ضربه زد»، با واکنش معنادار محافل ضدانقلاب مواجه شد.
به دنبال انتشار مصاحبه تازه ابطحی، سایت های جرس و گویا نیوز در اقدامی هماهنگ اقدام به ترور شخصیت معاون خاتمی در زمان ریاست جمهوری وی پرداخته و مدعی شدند او تحت فشار شکنجه ضعف به خرج داده و کم آورده و حرف های مذکور را بر زبان جاری ساخته است!
جرس و گویانیوز در تأسی بر شیوه قدیمی گروهک منافقین چند هدف را دنبال می کنند. اولا اینکه اظهارات هشدارآمیز گوینده را که حلقه ای از طیف خودی به شمار می رود زیر سؤال ببرند و مخاطب را از اندیشیدن در محتوای اظهارات یک فرد مطلع بازدارند ثانیا بقیه اعضا را تهدید کنند که در صورت انگشت گذاشتن روی خیانت ها و واقعیت های شرم آور، به شیوه مشابه ترور شخصیت خواهند شد. ثالثا ضمن ترور شخصیت گویند، ژست دفاع از او را نیز بگیرند!
ابطحی در مصاحبه اخیر تأکید می کند: عمده ترین اشتباه جریان اصلاحات را این می دانم که مواضع طیفی از اصلاح طلبان، حرکات رادیکالی بود و قطعا مواضعی نبود که اصلاح طلبی به خاطر آن بنا شده بود. برخی مواضع این چنین باعث شکست اصلاح طلبان شد. جریان اصلاحات از جنبش سبز خیلی ضربه خورد. مواضع متناقضی در جنبش سبز اتخاذ شد و یأس و ناامیدی را پراکند… با توجه به اعتراض به انتخابات سال ۸۸ و اینکه چیزی هم تغییر نکرده و همان مجریان انتخابات را برگزار می کنند، نمی دانم اصلاح طلبان شرکت در انتخابات را چگونه توجیه می کنند.
گفتنی است پیش از این مجید محمدی همکار رادیو فردا در تحلیلی قابل تأمل و با اشاره به اعترافات کسانی چون حجاریان، ابطحی، سعید شریعتی، محمدرضا تاجیک و… نوشته بود: روش های اعتراف گیری در ایران ارتقا پیدا کرده است. ابطحی، شریعتی، تاجیک و محمد قوچانی از قربانیان روش ساختارشکنانه بوده اند، آنها به روش های مختلف شکنجه شده و سپس در خبرگزاری ایسنا (جهانبگلو) بامناظره تلویزیونی (تاجیک) و با سخنرانی در نشست دفتر تحکیم (سعید شریعتی) حضور پیدا کرده اند. این پیشرفت در روش های بازجویی است. برخی از اعتراف گیری ها به جای یک بار برای همیشه مبتنی بر روش اعتراف گیری مستمر است. مطالبی که محمد قوچانی در نقد روشنفکران در مجله مهرنامه می نویسد و بلافاصله در روزنامه کیهان بخش اصلی آن تکرار می شود از این قبیل اند. البته کیهان این مطالب را در سایت بالاترین نقل قول می کند تا نشان دهد این مطالب به سفارش سربازان گمنام امام زمان نوشته شده اند و از اصالت برخوردارند.
این مزدور سازمان سیا برای تخریب و تحقیر افراد یاد شده- که روش مالوف جریان های ضدانقلابی است- لحن خود را عوض کرده و مدعی شد آنها قربانی هستند و نباید سخنانشان را نقد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر