5

دیپلمات‌‌های ایران، به غرب بفهمانند که راه و مسیرشان خردورزانه نیست

  • کد خبر : 106831
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس خبرگان رهبری برخورد صریح با تیم غربی را از انتظارات ملت ایران برشمرد و گفت: دیپلمات‌های کشورمان به طرف مذاکره‌کننده غربی بفهمانند که راه و مسیرشان، خردورزانه نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی” در گفتگو با اشاره به مذاکرات ژنو ضمن توصیه‌ای به دیپلمات‌های کشورمان اظهار داشت: مذاکراتی که در چارچوب خطوط ترسیم شده “مقام معظم رهبری” عزت و مصلحت را به دنبال داشته باشد، همواره مورد تائید است.

وی با اشاره به عملکرد و موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تحقیر ملت ایران، بیان داشت: انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان در برابر تحقیر ملت از سوی “باراک اوباما” و غرب موضع بگیرند و به آنها بگویند با زبان تحقیر یک ملت به جایی نخواهند رسید.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ما ملت عاشورایی است، اضافه کرد: دیپلمات‌های ما به غرب و طرف مذاکره‌کننده تفهیم کنند، ملت عاشورایی که شعارشان “هیهات منا الذله” است، زیربار مواضع خصمانه دشمنان نخواهند رفت.

امام جمعه موقت تهران برخورد صریح با تیم غربی را از انتظارات ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های کشورمان به طرف مذاکره‌کننده غربی بفهمانند که راه و مسیرشان، خردورزانه نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر