3

۷۵ سال انتظار برای ازدواج با عشق واقعی+تصاویر

  • کد خبر : 107604
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

شاید شما هم شنیده اید که عشق واقعی ارزش انتظار کشیدن دارد و این همان چیزی است که برای این زوج سالخورده کانادایی در زندگی رخ داده است.

به گزارش پرداد به نقل از یاهو نیوز : خانم کارول هریس که تمام عمر مجرد زندگی کرده است در سن ۸۳ سالگی با فردی که برای اولین بار در سن ۸ سالگی در مدرسه ملاقات کرده بود ازدواج کرد
این زوج ۸۳ ساله در سال ۱۹۳۶ و زمانیکه تنها ۸ سال داشتند در مدرسه باهم درس میخوانند و عشقی عمیق وکودکانه میان آنها شعله میکشید. آقای جرج رایان میگوید اولین بار وقتی در اجرای تاتر “زیبای خفته” من نقش “پرنس چارلز” را داشتم و کارول که در نقش “رز” پرنسس داستان بازی میکرد را بوسیدم احساس کردم چیزی در قلبم مرا به سوی او میکشد. ما آن زمان خیلی کوچک بودیم و معنای این علاقه خالص را درک نمیکردیم. این زوج بعد از دوران مدرسه از هم بیخبر بودند و آقای رایان به شهر دیگری رفته و ازدواج کرد اما خانم هریس همچنان مجرد باقی ماند و ازدواج نکرد. سال گذشته میلادی وقتی همسر آقای رایان درگذشت او تصمیم گرفت به شهر زادگاهش بازگردد و هنگامیکه دید دختر رویاهای کودکانه اش همچنان مجرد است به او پیشنهاد ازدواج داد و این زوج سالمند بعد از ۷۵ سال با هم ازدواج کردند. خانم رایان میگوید: به عنوان یک زن همیشه دوست داشتم ازدواج کنم ، اما هرگز عشق واقعی را تجربه نکردم و به ازدواج بدون عشق نیز اعتقادی نداشتم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر