4

برگزاری انتخابات رایانه‌ای حدود ۱۰ درصد از صندوق‌های رای

  • کد خبر : 10767
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱

مصطفی محمد نجار با اعلام این‌که ستاد انتخابات کشور تشکیل شده و در مراکز استان‌ها نیز فعالیت‌های خود را شروع کرده است، گفت: با سازمان‌های مرتبط مثل شورای نگهبان نیز همکاری‌های خوبی در حال انجام است. و طبق دستورالعمل‌ها کارها پیش می‌رود. وی افزود: درباره‌ی آیین‌نامه‌ی انتخاباتی مباحثی مطرح است که وزارت کشور اصلاحیه‌ی آن […]

مصطفی محمد نجار با اعلام این‌که ستاد انتخابات کشور تشکیل شده و در مراکز استان‌ها نیز فعالیت‌های خود را شروع کرده است، گفت: با سازمان‌های مرتبط مثل شورای نگهبان نیز همکاری‌های خوبی در حال انجام است. و طبق دستورالعمل‌ها کارها پیش می‌رود.

وی افزود: درباره‌ی آیین‌نامه‌ی انتخاباتی مباحثی مطرح است که وزارت کشور اصلاحیه‌ی آن را به دولت ارائه داده است که امیدوارم هر چه زودتر اصلاح و نواقص آن برطرف شود.

وی درباره‌ی برگزاری رایانه‌ای انتخابات نیز گفت: وزارت کشور آمادگی این را دارد که در حدود ۱۰ درصد از صندوق‌های رای به صورت رایانه‌ای انتخابات را برگزار کند.

محمد نجار در ادامه در ارزیابی عملکرد دولت در وزارت کشور به مناسبت هفته‌ی دولت نیز گفت: در ۶ سال گذشته حجم فعالیت‌های دولت آنقدر گسترده و وسیع بوده است که قابل بیان نیست. ما درباره‌ی عملکرد وزارت کشور گزارش هایی تهیه کرده‌ایم که در زمان خود آن را ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: وزارت کشور در حوزه‌ی عمران شهری به عنوان مثال در بخش حمل و نقل چند برابر دولت‌های قبل کمک کرده است و فضاهای سبز نیز گسترش زیادی داشته است.

وزیر کشور درباره‌ی روز قدس نیز با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی این روز گفت: با توجه به وضعیت منطقه و بیداری اسلامی که نتیجه‌ی روز قدس بوده است، امیدوارم ملت ما در روز قدس با حضوری باشکوه نمایشی از اقتدار ملت ما را ارائه دهند.

وزیر کشور گفت: خروش ملت‌های اسلامی در منطقه علیه رژیم صهیونیستی طلیعه سقوط این رژیم را نشان می‌دهد و امیدواریم خروش ملت مسلمان و مردم فلسطین منجر به پیروزی آنها شود.

بیداری اسلامی در منطقه حاصل بذری است که امام با تعیین روز قدس در کشورهای اسلامی کاشت و امروز نتیجه داده است.

همچنین وزیر کشور امروز(چهارشنبه) پس از جلسه‌ی هیات دولت اعلام کرد که در استان سمنان ایجاد دو شهرستان میامی و آرادان در هیات دولت تصویب شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر