1

نتایج انتخابات ظرف ۲۴ ساعت اعلام خواهد شد

  • کد خبر : 33185
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۷

خدمتگزاران مردم ایران آماده‌اند و مردم نیز خادمان خود را خوب می‌شناسند و با صلابت در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وزیر کشور اعلام کرد که نتایج انتخابات ظرف ۲۴ ساعت پس از اتمام رای‌گیری اعلام خواهد شد.

ایگاه خبری افق:مصطفی محمد نجار که برای بازدید از روند برگزاری انتخابات در فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در یکی از شعب اخذ رای در منطقه نارمک تهران، اظهار کرد: من تعجب کردم؛ چراکه جمعیت قابل توجهی در آنجا حاضر بودند، لذا از ملت شریف ایران در سراسر میهن اسلامی و همچنین حوزه تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر تشکر می‌کنم.

وی با تقدیر از فعالیت مجریان، ناظران، فرمانداران و استانداران کشور در برگزاری انتخابات، گفت: خدمتگزاران مردم ایران آماده‌اند و مردم نیز خادمان خود را خوب می‌شناسند و با صلابت در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند. این انتخابات شادی‌آفرینی جدیدی برای دوستان و یاس برای دشمنان را به ارمغان خواهد آورد.

نجار ادامه داد: روند انتخابات در ۱۴ هزار و ۳۲۳ شعبه در کشور بسیار روند خوبی است. سرعت کار بالاست و یکپارچگی و هماهنگی که بین بخش‌های مختلف مجریان انتخابات وجود دارد یک فضای خوب، مناسب و مطلوب فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که حضور مردم نسبت به دور دوم انتخابات گذشته خوب بوده است، تصریح کرد: بنا به درخواست استان‌ها ممکن است زمان رای‌گیری تمدید شود، اما از مردم تقاضا می‌‌‌کنیم که نگذارند رای‌گیری به ساعات پایانی نزدیک شود.

وزیر کشور همچنین اظهار کرد: نتایج انتخابات را حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از اتمام رای‌گیری و حتی زودتر اعلام می‌کنیم. حجم کار بسیار سنگین است و از مدت‌ها قبل مجریان و ناظران در حال فعالیت هستند. گزارش‌های خوبی از سراسر کشور به ما رسیده است که حاکی از آن است که هیچ مشکلی تاکنون به وجود نیامده است. همکاری مردم نیز بسیار بالاست و در واقع خود مردم مجریان انتخابات هستند.

نجار درباره رای‌گیری الکترونیکی نیز گفت: آنچه اتفاق افتاد فوق تصور ما بود. سامانه جامع را به روش بومی طراحی کردیم و در یک فضای امن و پایدار در حال اجرا است. با این‌که برخی تردید داشتند، اما در حوزه‌های گسترده‌تری این کار به خوبی انجام شد. ما تلاش می‌کنیم که از این تجربه برای انتخابات آتی استفاده کنیم.

وی در مورد برخی تبلیغات برخی کاندیداها علیرغم اتمام زمان آن در صبح روز پنج‌شنبه، گفت: زمان تبلیغات تمام شده است و انجام این کار خلاف قانون است و برابر قانون رسیدگی خواهد شد.

وزیر کشور ظهر امروز به همراه مرتضی تمدن استاندار تهران و افشارمعاون وزیر کشور در فرمانداری تهران حاضر شد و از نزدیک درجریان تمهدات این فرمانداری در جهت برگزاری انتخابات قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر