2

مجید جلالی: می‌توانستیم به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنیم

  • کد خبر : 108007
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹

سرمربی تراکتورسازان گفت: تراکتور مقابل پرسپولیس بازی خوبی را انجام داده و از حضور پرشور هواداران این تیم در استادیوم تشکر می‌کنم.

مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۲۰ خوب بودیم. دروازه‌بان پرسپولیس وقت بازی را می‌گرفت. شاید اگر در حمله هوشیار عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مشکلاتمان را شناسایی و روی آنها کار می‌کنیم.

ایسنا/ وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوا به استادیوم آمدند و تیم خودشان را تنها نگذاشتند.

جلالی گفت: وقتی شما در مقابل تیمی بازی می‌کنید که می‌تواند از توپ‌های بلند استفاده کند، شما را به عقب می‌برد. تلاش می‌کردیم تا راه‌های ارسال توپ آنها را ببندیم که موفق هم بودیم.

سرمربی تراکتورسازان در خصوص این‌که آیا اعتقاد دارد بازیکنان این تیم به خوبی و مثل گذشته بازی نکردند، تصریح کرد: ما امروز بد نبودیم ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم و بعد از گلمان بازی روان بود. برای نیم‌فصل با ۱۴ بازیکن از طریق باشگاه‌هایشان مذاکره کردیم ولی شرایط مشکل بود و این ۱۴ بازیکن در اولویت‌های مختلف بودند و حتی ما نتوانستیم با یک بازیکن دسته اولی نیز به توافق برسیم. ما باید هزینه کنیم ولی هزینه باید معقول و طبیعی باشد.

وی افزود: ما با بازیکنان مدنظرمان که صحبت کردیم به نتیجه نرسیدیم و تمرکزمان را برای بازیکن خارجی گذاشتیم. در صورت جذب جاسم کرار می‌توانیم از شاخصه دریبل‌زنی او استفاده کنیم. دو بازیکن خارجی نیز هفته‌ی آینده می‌آیند تا حرکت فنی آنها را ارزیابی کنیم.

جلالی گفت: من اعتقادم به تمرین ۱۰۰ درصد است و بازیکن در تیم من از طریق تمرین انتخاب می‌شود. تمریناتی که ما داریم کاملا جدی است. هرچقدر در تمرینات جدی باشیم. ایرانپوری‌ها و ربیعی‌ها در دوران آماده‌سازی با من نبودند و در بازی‌ها از آنها استفاده می‌کردیم که به آنها فشار آمد و مصدوم شدند. در صورت مصدومیت سایر بازیکنانمان شرایط زمین باعث این موضوع شد. زمین اختصاصی‌مان در حال ترمیم است و هر روز در یک زمین جدید تمرین می‌کنیم. برای این تیم باید همه استان پشت تیم باشد و الحمدالله این‌چنین است و ما امیدوارترین تیم برای قهرمانی هستیم و همین‌طور شایستگی این را داریم. اگر ما بترسیم و قوی بازی نکنیم مشکلات برایمان به وجود می‌آید و ما باید درگیر شویم و استرسی نداشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: مطمئن باشید از جواد کاظمیان در دور برگشت، بازی‌های خوبی خواهید دید و تعدادی از بازیکنانمان نیز بهتر عمل خواهند کرد و ان‌شاءالله تبدیل به یاران خوبمان خواهند شد.

وی ادامه داد: علی دایی در تیم پرسپولیس کار خیلی بزرگی کرد و تغییر نسل ایجاد کرد. وقتی سرمربی شهامت این کار را دارد در کار خودش ریسک انجام می‌دهد. امسال تغییر نسل داده و تیمش خوب عمل کرده و کار آقای دایی باارزش است. وقتی علی دایی در تیم من بازی می‌کرد یادم هست که در ایتالیا بودیم و مسابقات ارتش‌های جهان و در آن بازی با کره بازی داشتیم که تیمی قوی بود. وقتی بازیکنان را جمع کردم و به آنها گفتم فکر کنید فینال جام جهانی است و باید با برزیل بازی کنیم و آنها هرکدام نظرات مختلفی را دادند. این موضوع در سال ۷۴ اتفاق افتاد. علی دایی در آن نظرات اظهار داشت که ما مگر باید در فینال جام جهانی ببازیم؟ و گفت باید در مقابل کره پیروز شویم.

جلالی درخصوص حضور تماشاگران این تیم بیان کرد: وقتی بازی در فینال برگزار می‌شود با آن همه تبلیغاتی که انجام می‌شود شما ببینید چه تعداد می‌آیند ولی باید قدر هواداران را بدانیم. هوادران تراکتورسازی متعصبانه تیم خود را حمایت می‌کنند.

وی درخصوص تقدیر از حماسه‌سازان ملبورن که باشگاه دبیری برگزار کرد، گفت: هیچ جا این کارها انجام نمی‌شود و آقای دبیری از من نیز برای حضور در همایش دعوت کرده بود ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم حضور یابم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر