2

اجازه نمیدهم خودم یا کس دیگری خلاف کند

  • کد خبر : 109079
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

استاندار خوزستان گفت: تمام سعی ما بر این خواهد بود که مردم راضی از اتاق مسئولان بیرون بروند و من نه خودم خلاف می‌کنم، نه اجازه می‌دهم کس دیگری خلاف کند.

خبرگزاری فارس: مقتدایی: اجازه نمیدهم خودم یا کس دیگری خلاف کند

عبدالحسن مقتدایی در مراسم افتتاح رسمی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری خوزستان که صبح امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: دیوان عدالت اداری مرکز تظلم‌خواهی مردم است و با افتتاح آن در خوزستان دیگر نیازی به مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری در تهران و طرح شکایت و ارائه دادخواست‌ها نیست.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به این دفتر شکایت‌های خود را ارائه دهند و در همین استان پرونده خود را پیگیری کنند.

استاندار خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: در گذشته مردم به دلیل دوری راه و با در نظر گرفتن مسافت از پیگیری شکایت خود منصرف می‌شدند که با افتتاح دفتر دیوان عدالت اداری در استان آرامش و دلگرمی بیشتری برای کسانی که کارشان در این مسیر قرار گرفته است به وجود می‌آید.

فارس/وی با ابراز امیدواری از اینکه آمار نگران‌کننده شکایات به دیوان عدالت اداری کاهش یابد تصریح کرد: تمام سعی ما بر این خواهد بود که مردم راضی از اتاق مسئولان بیرون بروند و من نه خودم خلاف می‌کنم نه اجازه می‌دهم کس دیگری خلاف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر