2

شروط امام جمعه کرمان برای حمایت از استاندار جدید

  • کد خبر : 109122
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

امام جمعه کرمان با بیان اینکه از استانداران به شرط و شروطی حمایت می‌کنم، گفت: در کار دولت نباید دخالت کرد و استاندار، خودش باید تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری بعد از ظهر امروز در دیدار با وزیر کشور، اظهار داشت: از تلاش‌های اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه از استانداران به شرط و شروطی حمایت می‌کنم، ابراز داشت: من بیش از ۳۰ سال امام جمعه کرمان هستم و نخستین استاندار کرمان هم در منزل ما انتخاب شد و از مجاهدان و مبارزان انقلابی بود، اما از آن به بعد هیچ مشورتی با من برای انتخاب استانداران نکردند.

امام جمعه کرمان افزود: سیاست من بر حمایت بر استانداران است و تاکنون دخالتی در کار استانداران کرمان نکرده‌ام، مگر اینکه تذکر و یا توصیه‌ای به آنها داشته‌ام.

جعفری تصریح کرد: در کار دولت نباید دخالت کرد و استاندار، خودش باید تصمیم بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه روحانیان ما از سال ۵۶ به انقلاب اسلامی ملحق شدند، اما من از زمانی که امام راحل را دستگیر کردند و به عراق بردند، مروج ایشان و همچنین بعد از امام خمینی (ره) مروج مقام معظم رهبری بوده‌ام.

وزیر کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: من سلام رئیس جمهور را برای مردم و امام جمعه کرمان به همراه دارم و روحانی از من خواست تا به امام جمعه کرمان بگویم که از استاندار ما حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر