2

نیاز بازار خودروی منطقه از طریق ایران تامین می شود

  • کد خبر : 109207
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

در دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی پینین‌فارینای ایتالیا، راه‌های ایجاد و گسترش همکاری‌های دو شرکت مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، در این دیدار سیلویو پی یترو آنگوری، مدیرعامل شرکت پینین فارینا از تجدید و احیای همکاری با شرکت ایران خودرو ابراز خرسندی کرد و گفت: ایران خودرو دارای سیستم تامین، مهندسی و تولید مجهزی است و ظرفیت‌های خوبی برای گسترش و بهبود روابط دارد.

 

وی با بیان اینکه شرکت پینین فارینا آماده و مصمم است که از توسعه و پیشرفت ایران خودرو حمایت کند، افزود: ایران خودرو با زیرساخت ها، سرمایه ها و تکنولوژی که دارد، می تواند نقش رهبری و پیش برنده در منطقه خاورمیانه و جهان داشته باشد.

 

وی افزود: خوشبختانه مسیر همواری برای توسعه همکاری‌های مشترک ایران خودرو و پینین فارینا شکل گرفته که امیدواریم دوطرف از فرصت‌های موجود بهره برداری کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم کشورهای منطقه علاقه بیشتری به خودروهای ایرانی به جای محصولات چینی دارند و قطعا با توسعه خودروسازی ایران نیاز بازار منطقه با خودروهای ایرانی تامین خواهد شد.

 

آنگوری برگزاری همایش صنعت خودرو را فرصتی مغتنم برای شرکت های خارجی دانست و گفت: این همایش این فرصت را ایجاد کرد تا با استراتژی های کلی ایران در صنعت خودرو مطلع شویم و رویکردهای خود را براساس آن تنظیم کنیم.

 

هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو نیز به همکاری با شرکت پینین فارینا در زمینه طراحی و مهندسی، در دو حوزه پلتفرم و استایل محصول مطابق استانداردهای اروپا تاکید کرد و گفت:‌ تلاش برای برقراری و توسعه همکاری فی‌مابین با تعاریف جدیدی که مطابق با نیاز بازار ایران است، با جدیت ادامه خواهد یافت.

گفتنی است شرکت پینین فارینا از شرکت‌های برتر جهانی در زمینه طراحی و مهندسی محصول است که تاکنون با کمپانی‌های مختلف اروپایی و آمریکایی همکاری کرده است. طراحی و مهندسی بسیاری از خودروهای مدرن موجود در بازارهای جهانی توسط این شرکت انجام شده است. این شرکت تمام مراحل تولید از طراحی تا برندینگ محصول را مورد توجه قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر