3

ستاره فوتبال آرژانتین با قرارداد هنگفت به ایران می آید!

  • کد خبر : 109876
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۲۷

دیگو مارادونا با مبلغی کمتر از یک میلیون دلار به ایران نمی آید.

صحبتهای چند روز قبل رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر احتمال حضور اسطوره فوتبال آرژانتین در ایران جهت شرکت در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و حمایت مارادونا از تیم ملی در جام جهانی، مورد توجه اکثر سایتهای معتبر اروپایی و امریکای جنوبی قرار گرفت و آنها این خبر را منعکس کردند.

سایت رای اسپرت با اشاره به اظهارات علی کفاشیان، از قول او اعلام کرد که مارادونا با گرفتن مبلغی در حدود صد هزاردلار، دی ماه به ایران می آید.

وحید جعفری نماینده آل اشپورت در خاورمیانه که مسئول هماهنگی های مربوط به این موضوع است اظهار داشت: هنوز صحبتهای ما با مارادونا به مسائل مالی کشیده نشده که بخواهیم به او رقمی پیشنهاد دهیم. اما قطعا او با صد هزار دلار حاضر به گرفتن عکس یادگاری هم نیست چه برسد به آنکه بخواهد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی شرکت کند.

به گفته جعفری،اسطوره فوتبال آرژانتین برای حضور در ایران حداقل یک میلیون دلار خواهد گرفت ضمن آنکه قرار است هفته آینده در جلسه ای، حضور او و همچنین میشل سالگادو در ایران نهایی شود.

 

جعفری درباره احتمال حمایت ماردونا از تیم ملی در جام جهانی گفت: ما این پیشنهاد را به او می دهیم که پیراهن تیم ملی را در برزیل بپوشد اما باید دید ماردونا این موضوع را قبول می کند یا نه.

 

اوج

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر