1

توهین آشکار سیدمحمد حسینی به مقدسات به بهانه نهم دی+تصویر

  • کد خبر : 112426
  • ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

محمد حسینی پس از خروج از کشور در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان شروع به کار کرد، وی پس از مدت کوتاهی کار در شبکه های نه چندان پرمخاطب ماهواره ی به آمریکا رفت و به جهت آنکه چهره ی محبوب [در آن دوران] بود مورد استقبال شبکه های ماهواره ی لس آنجلسی قرار گرفت. سید محمد حسینی خیلی زود …

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سید محمد حسینی از مجریان سابق رسانه ملی که هم اکنون در آمریکا به سر می برد مجبور است به مانند هم قطاران خود از شیوه های کثیف سیاسی امرار و معاش کند. او که سواد سیاسی چندانی ندارد هر از گاهی بازیچه دست ضدانقلاب می شود و به خیال خود عنوان فعال سیاسی را یدک می کشد! در طول چندسالی که از خروج سیدمحمد حسینی می گذرد باورهای او به کلی تغییر کرده و آنچنان که شاهد هستیم وی به وضوح علیه مبانی دین مبین اسلام و شخصیت های مذهبی چرک نویسی می کند!

 

شرایط جدید سیدمحمد حسینی در خارج از کشور سبب شده تا وی چهره واقعی خود را نشان دهد، از سوی دیگر افزایش آگاهی مخاطبان از اقدامات و عملکرد سیدمحمد حسینی باعث کاهش هواداران وی شده و این موضوع دلیل اصلی خشم وی از ملت مسلمان ایران است. به عبارت دیگر سیدمحمد حسینی که تا دیروز برای همین مردم بی تابی می کرد اکنون در مناسبت های مختلف ملت مسلمان ایران را به باد انتقاد و ناسزا می گیرد!

 

سیدمحمد حسینی در تازه ترین کامنت خود در فیس بوک خطاب به بسیاری از ایرانیان نوشته است:

تمام کسانی که در تظاهرات نهم دی شرکت می کنند.. از یاران یزیدند!!.. ما که از شیعه چیزی نفهمیدیم.. شما که فهمیدید .. بازم نمیفهمید!!.. که باید بفهمید.. و اگه نفهمید.. نفهمید!!

١- کدام یک از امامان شما تونستند حکومت کنند!! بجز علی که توسط مسلمانان کشته شد!!

٢- حسین شما توسط مسلمانان کشته شد!!

٣- حسن شما توسط دختر آدمی *** که حاکم بود کشته شد!!

۴- امام رضای شما توسط رهبر اون زمان کشته شد!!

۵- همه ی امامان تان توسط حکومت ها یا کشته شدند یا خانه نشین..!!!

و همیشه مثل نهم دی ها وجود داشته و یک عده ادم احمق و تبهکار!! و .. پول دوست در آن شرکت کردند!!

هزار و چهارصد سال عرفایی مثل سعدی مولوی و خیام و سنایی و نظامی!!…شما را نصیحت کردند.. نفهمیدید.. من کیم که شما را ادم کنم!!!…تا ادم نادان هست .. دیکتاتور هست!!..

نهم دی بر شما ابلهان مبارک!!!!

حسینی ای امام.. حسینی ای امام!!

……………………………………………………………………………..

نکته جالبی که فعالان ضدانقلاب از آن سوء استفاده می کنند تمسک به شاعران،عارفان و چهره های نام دار ایرانی است؛ نگاهی به کارنامه بسیاری از کسانی که امروز عنوان دهان پرکن فعال سیاسی را یدک می کشند نشان می دهد که آنها کمترین دانش را در باب ادبیات کهن ایران داشته اند. این شاعران در زمانی به فعالیت فرهنگی می پرداختند که مجال چندانی برای ظهور و بروز اعتقادات قلبی آنان وجود نداشت و آنان ناچار بودند که برای اشاعه تفکرات خویش، تا حدی همگام با عقاید پذیرفته شده در جامعه آن روز حرکت کنند. بر این اساس، در میان اشعارشان می توان رگه هایی از اعتقاد حاکم (اهل سنت) را یافت، با این توضیح که اعتقادات شیعی را نیز در لابلای سروده های این شاعران می توان مشاهده کرد.(۱)

با نگاهی به سلسله اقدامات امثالی چون سیدمحمد حسینی در می یابیم که آنها اگرچه دغدغه اصلی خود را مسائل مربوط به حوادث سال ۸۸ عنوان می کنند اما در باطن کینه و دشمنی آنها با اساس دین مبین اسلام و مکتب عاشورایی امام حسین (ع) است. نظام ج.ا.ا نیز به این دلیل که برپایه اصول اسلامی و نهضت عاشورایی قدم بر می دارد مورد نفرت آنها است.

منبع: ما هستیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر