2

جزییاتی از انتصاب جدید برادرزاده علی مطهری

  • کد خبر : 113830
  • ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۷

برادر زاده علی مطهری، از نجفی در سازمان میراث فرهنگی حکم مدیر کلی گرفت.

به گزارش نماینده؛ محمد علی نجفی که برای رفتن به وزارت آموزش و پرورش نتوانسته بود اعتماد بهارستان نشینان را جلب کند و به همین خاطر عازم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شده بود، به تازگی “زهیر مطهری” را که گفته می شود تنها  ۳۰ سال دارد، به سمت مدیر کل امور استان های این سازمان منصوب کرد.

شنیده ها حاکی ازآن است که این فرزند مجتبی مطهری، دوره خدمت سربازی خود را در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری کرده و این احتمال وجود دارد که ارتباطات حاصل از این دوره، باعث انتصاب وی در سمت تازه اش شده است.

براساس این گزارش، امور استان ها در سازمان میراث فرهنگی یکی از تخصصی ترین جایگاه ها در این سازمان به شمار می آید؛ این در حالی است که مطهری تا کنون هیچ سابقه و تجربه مدیریتی قابل توجهی را در این زمینه در رزومه خود ثبت نکرده، هر چند که پس از پایان دوره خدمت سربازی، مدتی را در دبیرخانه مجمع تشخیص در پست مدیر کلی قرار گرفته بود.

گفتنی ست سازمان میراث فرهنگی از جمله دستگاه هایی است که تحت نظارت کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد و علی مطهری نیز ۲ دوره است که در این کمیسیون عضو می باشد.

ارتباط این انتصاب با اظهارات اخیر علی مطهری در حمایت از جریان فتنه نیز البته یکی از گمانه های مطرح در این ماجراست، که امیدواریم هیچ گاه اثبات نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=113830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر