1

انتصابات در دانشگاه آزاد با متراژ شورا

  • کد خبر : 114047
  • ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تغییر مدیران در دانشگاه برحسب ضرورت انجام می‌شود، گفت: انتخاب مدیران و روسای جدید واحدها براساس تخصص و قابلیت‌ها و فارغ از هر گونه نگرش و تفکرات حزبی و سیاسی انجام می‌شود.

دکتر حمید میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تمامی مدیران دانشگاه آزاد مصوبه‌ای را تصویب کرده که در آن شرایط احراز مسئولیت‌ها درج شده و ما نیز بنا داریم با متراژ شورای عالی انقلاب فرهنگی، سنجش و انتصاب‌ها را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تغییر و تحولات از اعضای هیات علمی دانشگاه نظرخواهی می‌کنیم، گفت: تغییرات در دانشگاه آزاد بر حسب ضرورت انجام می‌شود، چرا که تغییرات گذشته که مبتنی بر گرایشات سیاسی بوده آسیب‌های فراوانی را به جامعه دانشگاهی زده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اصل مدیریت ایجاب می‌کند که یک مدیر همکارانی داشته باشد که با او همراه باشند، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی هر کسی مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد و در قالبی واحد فعالیت‌ کرده و امور دانشگاه را با کمک سایرین پیش می‌برد به همین دلیل سعی داریم مدیران را همراه و همسو با برنامه‌های دانشگاه و با توجه به اصل وحدت مدیریت انتخاب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر