2

دبیر کل سازمان ملل متحد انقلاب انرژی سبز را خواستار شد

  • کد خبر : 11415
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۵۶

دبیر کل سازمان ملل متحد انقلاب انرژی سبز را خواستار شد و اعلام کرد اکنون زمان سرمایه گذاری در زمینه دسترسی جهانی به انرژی ، کارآیی انرژی و انرژی های تجدید پذیر فرا رسیده است. بان کی مون در سفر به کلورادو گفت کشورهایی که به سرعت مسیر دستیابی به انرژی پاک را طی کنند […]

دبیر کل سازمان ملل متحد انقلاب انرژی سبز را خواستار شد و اعلام کرد اکنون زمان سرمایه گذاری در زمینه دسترسی جهانی به انرژی ، کارآیی انرژی و انرژی های تجدید پذیر فرا رسیده است. بان کی مون در سفر به کلورادو گفت کشورهایی که به سرعت مسیر دستیابی به انرژی پاک را طی کنند ، به موتور اقتصادی در قرن بیست و یکم تبدیل می شوند.

مردم این کشورها نیز از هوای پاک تر ، سلامت بهتر ، بازار رقابتی تر و امنیت بیشتر بهره مند خواهند شد. وی افزود ارائه راه حل هایی برای دستیابی به انرژی پاک برای یک میلیارد و چهارصد میلیون نفری که در سراسر جهان بدون برق زندگی می کنند ، اولویت اولیه سازمان ملل متحد است. دبیر کل سازمان ملل متحد تصریح کرد وقتی دستیابی به انرژی تجدید پذیر را در اولویت قرار دهیم ، با شغل آفرینی ، تغییرات آب و هوایی ، دادن اختیارات به زنان و امنیت غذایی روبرو می شویم.

وی با اشاره به اینکه بخش انرژی پاک به یکی از پویاترین و رقابتی ترین بخش ها در جهان تبدیل می شود گفت تامین هزینه دستیابی به انرژی پاک در جهان از سال دو هزار و چهار میلادی تاکنون تقریبا شش برابر و فرصت های فوق العاده ای فراهم شده است. به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس از دنور ، بان کی مون اضافه کرد :آنچه اکنون به آن نیاز داریم ، مدیریت قوی برای تحقق انقلاب انرژی پاک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر