4

مرحله نخست طرح تابستانی پلیس در ارتباط با ترافیک

  • کد خبر : 11427
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۱۸

سرتیپ دوم پاسدار ‘اسکندر مومنی’ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرحله نخست طرح تابستانی پلیس و سازمان های مرتبط با ترافیک ، ۳۱ تیرماه امسال آغاز شد اما بخاطر آغاز ماه مبارک رمضان، این طرح متوقف و ادامه آن از سه شنبه هشتم شهریورماه جاری به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. وی در ادامه […]

سرتیپ دوم پاسدار ‘اسکندر مومنی’ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرحله نخست طرح تابستانی پلیس و سازمان های مرتبط با ترافیک ، ۳۱ تیرماه امسال آغاز شد اما بخاطر آغاز ماه مبارک رمضان، این طرح متوقف و ادامه آن از سه شنبه هشتم شهریورماه جاری به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
وی در ادامه از بکارگیری ۳۰ دستگاه خودروی ویتارا و مگان- که بتازگی وارد ناوگان پلیس شده است- و همچنین ۳۰ فروند بالگرد و بال ثابت در طرح تابستانی خبر داد و گفت: در مرحله دوم طرح تابستانی، سازمان های ذیربط ملزم به اتخاذ تدابیر ویژه برای کاهش تصادفات هستند.

# دو هزار کیلومتر از جاده ها زیر پوشش کنترل الکترونیکی قرار می گیرد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به توافق مشترک پلیس راه و راهداری در اواخر سال گذشته، افزود: تعدادی از جاده های کشور از جمله هراز – فیروزکوه و کندوان، اصفهان و شیراز زیر پوشش کنترل الکترونیکی قرار گرفتند.
مومنی گفت: در مرحله دوم از هوشمندسازی جاده های کشور، دو هزار کیلومتر از جاده های کشور شامل محورهای مشهد تا آستارا، سه راه سلفچگان تا خرمشهر ، سیرجان – بندرعباس و زابل تا زاهدان زیر پوشش الکترونیکی کنترل پلیس قرار می گیرند.
ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11427

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر