2

گودرزی: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا تمام افراد در انتخابات شرکت کنند

  • کد خبر : 115167
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸

وزیر ورزش و امور جوانان، گفت: امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود تا تمام افرادی که تمایل دارند در انتخابات شرکت کنند.

محمود گودرزی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: تشکر ویژه به جامعه ورزش و فرهیختگان ورزش که اینگونه در متن قرار گرفته‌ بودند و تحت تأثیر هیچ حاشیه‌ای قرار نگرفتند.

افق نیوز/وی ادامه داد: به طور ویژه سپاسگزارم و تلاش کردیم تمام موارد را رعایت کنیم و شرایط برای بی‌اخلاقی فراهم نشود و از سایر دوستان هم که رعایت کردند تشکر می‌کنم و آن حواشی را که شاید بودیم شاید جوهره ورزش ما نباشد و دامن زدن مسائلی است که متعلق به این جامعه نیست. یکی از نکاتی که شایسته است و باید تکمیل شود فضایی بود که بر این جلسه حاکم بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: علاقه داشتم تمام کسانی که علاقه‌مند به حضور در این جلسه بودند حضور پیدا می‌کردند و خوب می‌شد اگر شرایطی فراهم می‌شد برای کسانی که سال‌ها زحمت کشیده بودند و انتظار داشتند در این فضای دموکراتیک حضور پیدا کنند، اما نشد. امیدوارم در آینده نزدیک اعضای جدید شرایطی فراهم کنند که به نحو شایسته افرادی که تمایل دارند شرکت کنند نیز حضور پیدا کنند.

گودرزی افزود: امروز دیدیدم افشارزاده مقابل قانون سر فرود آورد و ما هم به احترام او سر فرود می‌آوریم، این کار هیچ موقع فراموش نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این عقب‌افتادگی احتمالی به خاطر انتخاب وزیر و انتخابات کمیته ملی المپیک جبران شود تا جایگاه قبلی را در بازی‌های آسیایی و المپیک حفظ کرده و حتی آن را ارتقا دهیم. از رسانه‌ها هم به خاطر پوشش این برنامه و اینکه از پرداختن به حواشی خودداری کردند، تشکر می‌کنم.

گودرزی گفت: از اعضای قبلی کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم که در حد توان تلاش کردند و برای کشور آبرو خریدند. امیدوارم اعضای جدید انتخاب شده هم سنگینی بار را روی دوششان احساس کنند، عصاره ورزش کشور به آنها اعتماد کردند و رأی دادند و باید آن را گرامی بداریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر