1

کتاب جهانی شدن و تحول در آموزش و پرورش منتشر شد

  • کد خبر : 117484
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰

کتاب جهانی شدن و تحول در آموزش و پرورش که یکی از بهترین کتب منتشرشده ارتباطات و جهانی شدن با مصداق‌های عینی در زمینه تحول در آموزش وپرورش است، توسط انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب ارتباطات به چاپ رسید.

محمدرضا حقیقی – مدرس دانشگاه، بازرس و مسول کمیته دانشگاه‌ها و دانشجویان انجمن روابط عمومی ایران – اعلام کرد: کتاب جهانی شدن و تحول در آموزش و پرورش که یکی از بهترین کتب منتشرشده ارتباطات و جهانی شدن با مصداق‌های عینی در زمینه تحول در آموزش وپرورش است، توسط انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب ارتباطات به چاپ رسید.

ایسنا/ این کتاب با سرفصل های جهانی شدن و ضرورت در آموزش و پرورش، تعریف جهانی شدن، دیدگاه‌های جهانی شدن، ابعاد جهانی شدن، علل جهانی شدن، پیشرفت فناوری، آثار مثبت و منفی جهانی شدن، تغییر مفهوم سواد و بی‌سوادی، آموزش مادام‌العمر، تمرکززدایی و مدیریت انعطاف‌پذیر، و جهانی شدن و یاددهی، با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر اسماعیل کاوسی و دکترحبیب صبوری خسروشاهی، در ۱۷۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ جلد منتشر شد.

همچنین فایل قابل دانلود این کتاب برای استفاده علاقه‌مندان رشته‌هایی چون روابط عمومی و ارتباطات، روی سایت مرجع کاوشگران روابط عمومی به این نشانی اینترنتی قرار گرفته است: www.prr.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=117484

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر