1

چه کسی آنلاین خبرچینی می کند؟ خبری که قلعه نویی را عصبانی کرد

  • کد خبر : 118505
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۲۶

سرمربی استقلال دنبال کسی است که اخبار غلطی از تیمش به صورت آنلاین در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

حوالی ساعت ۱۷:۰۰ سایت باشگاه استقلال خبری با این مضمون که هواپیمای حامل استقلالی‌ها در آسمان شهر رشت دچار نقص فنی شد را روی خروجی خود قرار داد.

 این خبر موجی از ترس و نگرانی را میان خانواده‌های استقلالی ایجاد کرد به طوری‌که بعد از نشستن هواپیمای حامل استقلالی‌ها در فرودگاه سردار جنگل شهر رشت موبایل بازیکنان، کادرفنی و دیگر مسئولان این باشگاه پشت سرهم زنگ می‌خورد و خانواده بازیکنان جویای حال آنها بودند.

 رسانه ها هم به دلیل تاثیرگذاری این خبر بلافاصله با میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال تماس گرفت تا از حال و روز کاروان اعزامی باشگاه استقلال اطلاع پیدا کند.

 ماجدی اما به محض آنکه چنین خبری را شنید شوکه شد و گفت: «من نمی‌دانم این خبرها از کجا بیرون می‌آید. هواپیمای ما شرایط بسیار خوبی داشت و ما پروازی عادی را تا رشت پشت سر گذاشتیم. هیچ مشکلی حین پرواز وجود نداشت و پذیرایی خدمه هواپیما هم بسیار خوب بود.»

 از ماجدی درباره نقص فنی هواپیما پرسیدیم که وی گفت: «هیچ نقص فنی وجود نداشت. بچه‌ها همگی سالم و سرحالند و هیچ مساله خاصی نیست.»

 بعد از صحبت‌های ماجدی امیر قلعه‌نویی در جریان موضوع قرار گرفت و درحالی که به شدت از خبرچینی‌های نادرست ناراحت بود در داخل اتوبوس حامل استقلالی‌ها که از رشت به انزلی می‌رفت فریاد زد: «کی خبرچینی می‌کند؟ چه کسی آنلاین خبرها را به بیرون می‌دهد؟ باید تکلیف‌مان را با بعضی‌ها روشن کنیم.»

 قلعه‌نویی که از این موضوع ناراحت بود بلافاصله به میرشاد گفت که ماجرا را پیگیری کند و سرپرست تیم استقلال هم به دنبال فردی افتاد که خبرهای غلط را آنلاین از اردوی استقلال به بیرون منتشر می‌کند.

 چندی پیش نیز در جریان یکی از بازی‌های استقلال در لیگ خبر درگیری صادقی و پژمان نوری به بیرون درز پیدا کرد که این مساله ناراحتی شدید قلعه‌نویی را به دنبال داشت.

 خلاصه کلام اینکه کاروان استقلال سالم و سلامت به انزلی رسیده است و خبر نقص فنی و ترس هنگام نشستن هواپیما به زمین اشتباه بوده و اگر هم درست بوده استقلالی‌ها آن را به شدت تکذیب کردند تا خبرچین متوجه شود از این به بعد نباید هر خبری را از اردوی استقلال به بیرون منتشر کند. حالا باید دید قلعه‌نویی با خبرچین چه می‌کند؟

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118505

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر