5

دستگیری ۳ عرضه کننده مواد محترقه در رودسر

  • کد خبر : 119655
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری سه عرضه کننده انواع مواد محترقه و آتش‌زا در این شهرستان خبر داد و گفت: برای پیشگیری‌ از آسیب‌های شب چهارشنبه‌سوری اقدام‌های پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه غیراستاندارد تشدید می‌یابد.

شعبان پایمردی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان کشف ۵ هزار و ۳۵۳ عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا را از اقدام‌ها مهم پلیس رودسر عنوان کرد.

وی در تشریح دستگیری عاملان توزیع مواد محترقه غیرمجاز اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه عده‌ای در برخی از واحدهای صنفی رودسر اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه و آتش‌زا غیرمجاز می‌کنند ماموران پلیس امنیت عمومی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا سه متهم دستگیر شده است، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان برای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال اقدام‌های خود را برای مقابله با عرضه و استفاده کنندگان مواد محترقه غیر استاندارد تشدید می‌کنند.

وی در ادامه به اقدام دیگر پلیس رودسر اشاره کرد و یادآور شد: ماموران وظیفه شناس رودسر دست رد بر سینه متهم مشروبات الکلی زدند.

پایمرد، افزود: در ایستگاه ایست و بازرسی چابکسر در هنگام کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه خودرو مشکوک شده و در بازرسی از این خودرو مقداری مشروبات الکلی کشف و این متهم را دستگیر کردند.

به گفته وی، ماموران انتظامی هنگام انتقال متهم با رشوه ۲ میلیون و ۳۰۰هزار ریالی برای چشم‌پوشی و خلاصی از پیگرد قضایی مواجه شدند و ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه کردند.

فرمانده انتظامی رودسر در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مشارکت مردم و همکاری آنها با پلیس قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر