2

هیگ: همه گزینه‌ها در مورد روسیه مطرح است

  • کد خبر : 120365
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰

مجلس عوام انگلیس امروز نشستی ویژه برای بررسی بحران اوکراین و مواضع اتحادیه اروپا دراین خصوص بر گزار کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ، مجلس عوام انگلیس امروز نشستی ویژه برای بررسی بحران اوکراین و مواضع اتحادیه اروپا دراین خصوص بر گزار کرد.

در این نشسست ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس برای نمایندگان مجلس عوام اوضاع پرتنش در اوکراین را تشریح کرد به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

ویلیام هیگ در خصوص واکنش غرب به تحرکات روسیه در اوکراین گفت گزینه های ما در این خصوص از جمله تحریم های اقتصادی روی میز است و قابل بررسی است.

وی گفت غرب در این خصوص موضع یکسانی دارد و  به طور نمونه این هفته تصمیم برای کناره گیری از آماده شدن برای شرکت در اجلاس گروه هشت در سوچی از جانب همه اعضای گروه هفت اتخاذ شد از آمریکا گرفته تا کانادا ، ژاپن و انگلیس دیگر کشورهای عضو گروه هفت .

وی گفت این اهمیت زیادی دارد که کشورهای عضو گروه هفت در روزهای آتی نیز این موضع را ادامه دهند .

ویلیام هیگ همچنین افزود: انگلیس برای اتخاذ مواضعی واحد در خصوص تنش در اوکراین و تحرکات روسیه ، با دیگر کشورهای اروپایی و غربی در حال مذاکره است و انگلیس تلاش می‌کند در این زمینه نقشی تعیین کننده داشته باشد و به همین منظور “دیوید کامرون” نخست وزیر انگلیس دیشب با “فرانسوا اولاند” رئیس جمهور فرانسه و “آنگلا مرکل ” صدراعظم آلمان تلفنی گفتگو کرد تا رویکردی یکسان اتخاذ شود. هیگ گفت غرب در خصوص کمک به اوکراین مواضع واحدی دارد و ما موضع انگلیس را در این خصوص به اوکراینی ها اعلام کرده ایم.

هیگ درخصوص وعده کمک صندوق بین المللی پول برای کمک به اوکراین گفت البته بخشی از کمک پولی صندوق بین‌المللی پول به اوکراین از مالیات‌دهندگان انگلیسی نیز تامین می‌شود و ما به این موضوع توجه داریم .درعین حال ما شرایط خود را برای کمک مالی به مقامات اوکراین اعلام کرده ایم و این به یک مدیریت بدهی نیاز دارد .

وی تاکید کرد: ما می‌دانیم که مردم اوکراین به این کمک مالی نیاز دارند و باید این کمک به  آنها اعطا شود .وی گفت تامین کمک مالی به اوکراین بخشی از منافع ملی انگلیس محسوب می‌شود.

yjc.ir
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر