2

شمارش معکوس برای سرنگونی آل خلیفه آغاز شده است.

  • کد خبر : 12080
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۰۴

یک فعال سیاسی بحرینی با اشاره به تداوم اعتراضات که نشان دهنده شکست رویکرد امنیتی رژیم است، تاکید کرد : شمارش معکوس برای سرنگونی آل خلیفه آغاز شده است. ” محمد کاظم الشهابی” روز پنجشنبه به شبکه خبری العالم گفت: گلوله ای که به سر علی الشیخ نوجوان ۱۵ ساله بحرینی اصابت کرد و وی […]

یک فعال سیاسی بحرینی با اشاره به تداوم اعتراضات که نشان دهنده شکست رویکرد امنیتی رژیم است، تاکید کرد : شمارش معکوس برای سرنگونی آل خلیفه آغاز شده است.

” محمد کاظم الشهابی” روز پنجشنبه به شبکه خبری العالم گفت: گلوله ای که به سر علی الشیخ نوجوان ۱۵ ساله بحرینی اصابت کرد و وی رابه شهادت رساند، از پنج متری شلیک شده بود.

وی افزود : مردم بحرین در واکنش به شهادت علی الشیخ به خیابان ها آمدند و علیه حکومت ظالم و حمایت عربستان سعودی شعار ” سرنگون باد حمد” ، ” مرگ بر آل خلیفه ” و” مرگ بر آل سعود”، سر دادند.

الشهابی افزود: رژیم حاکم در گزینه امنیتی و سرکوب معترضان با کمک مزدوران و نیروهای ارتش سعودی شکست خورده است، سرکوب ها سبب سکوت معترضان نشده  و از این رو شمارش معکوس برای سرنگونی این رژیم آغاز شده است.

وی با درخواست از همه فعالان و گروه های سیاسی برای پیوستن به صفوف انقلابیون، افزود : مردم بحرین امکان ندارد دیگر حکومت ظلم و ستم آل خلیفه را که مورد حمایت عربستان و آمریکاست تحمل کنند؛ رژیم می خواهد مردم را به زانو در آورد، اما باید بدانند که اعتراضات همچنان ادامه خواهد داشت.

الشهابی گفت: برای عربستان و آمریکا مهم نیست که چند نفر از مردم بحرین قربانی شوند، آنها تصور می کنند که گزینه امنیتی برای آنها امنیت به ارمغان خواهد آورد.

این فعال بحرینی از همه آزادگان جهان خواست در کنار مردم بحرین بایستند تا حقوق و آزادی شان را به دست آورند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12080

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر