3

وطن فروشی هم به فهرست شیرین کاری های نخست وزیر بدنام ایتالیا اضافه شد

  • کد خبر : 12123
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۳:۴۰

وطن فروشی هم به فهرست شیرین کاری های نخست وزیر بدنام ایتالیا اضافه شد. شبکه تی وی ۵ فرانسه دیروز گزارش داد: سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا باز هم با حرفهایش، نام خود را بر سر زبانها انداخته است. این شبکه اضافه کرد، برلوسکنی اخیراً در مکالمه ای تلفنی گفته است ایتالیا کشور گندی است […]

وطن فروشی هم به فهرست شیرین کاری های نخست وزیر بدنام ایتالیا اضافه شد.
شبکه تی وی ۵ فرانسه دیروز گزارش داد: سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا باز هم با حرفهایش، نام خود را بر سر زبانها انداخته است.
این شبکه اضافه کرد، برلوسکنی اخیراً در مکالمه ای تلفنی گفته است ایتالیا کشور گندی است که حالم را به هم می زند.
برلوسکنی همواره با رسوایی هایی مواجه بوده است که آخرین مورد آن پرداخت نیم میلیون یورو به تاجری ایتالیایی در ازای سکوت وی درباره عیاشی های شبانه اش بوده است. این تاجر ایتالیایی روز پنج شنبه اول سپتامبر در رم بازداشت شد.
برلوسکنی که در کنفرانس دوستان لیبی در پاریس شرکت کرده بود به پرداخت مبلغ مذکور اعتراف کرد اما هر گونه غیر قانونی بودن آن را رد کرد. برلوسکنی خطاب به خبرنگاران گفت: این کاملا توهم است. من فقط به خانواده و کودکانی کمک کرده ام که در وضع مالی بدی بودند. من کاری را کرده ام که برای افراد زیادی که از من درخواست کمک می کنند انجام می دهم.
اما دادگستری ایتالیا به علت تردیدهای موجود، ابتدا از فرد متهم درباره پرداخت های پی در پی پول نقد از سوی برلوسکنی و مزایای مالی که از آن برخوردار بوده است سوال کرد. این درحالی است که وی چند روز پیش از خود دفاع کرده و گفته بود:من هیچ پولی دریافت یا تقاضا نکرده ام. این واقعیت است و من امیدوارم که حرف هایم ثابت شود.
دادستان کل ناپل نیز گفت:من می توانم گواهی دهم که پول پرداخت شده است اما علت و نحوه آن را نخست وزیر باید توضیح دهد.
به این ترتیب دردسرهای برلوسکنی همچنان ادامه دارد. وی قبلا بویژه با رسوایی موسوم به روبی گیت که در آن به برقراری رابطه نامشروع جنسی با دختری که به سن قانونی نرسیده بود متهم شده بود به دردسر افتاده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر