3

روزنامه های اصلاح طلب بهترین راه تبلیغات انتخاباتی را تخریبات می دانند

  • کد خبر : 12142
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۰۱

غلامرضا مصباحی مقدم با انتقاد از شیوه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب به مقتضای مواضع خود عمل کرده و سیاه‌نمایی اقتصادی یا تخریبات را شیوه تبلیغاتی خود برای حضور در انتخابات آینده قرار داده‌اند. رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس در واکنش به تلاش رقبای سیاسی برای سیاه نمایی اقتصادی گفت: روزنامه های اصلاح […]

غلامرضا مصباحی مقدم با انتقاد از شیوه رسانه‌ای اصلاح‌طلبان گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب به مقتضای مواضع خود عمل کرده و سیاه‌نمایی اقتصادی یا تخریبات را شیوه تبلیغاتی خود برای حضور در انتخابات آینده قرار داده‌اند.

رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس در واکنش به تلاش رقبای سیاسی برای سیاه نمایی اقتصادی گفت: روزنامه های اصلاح طلب به مقتضای مواضع خود عمل می کنند و انتخاب نوع و شیوه تبلیغاتی حقش آنهاست به شرطی که در چهارچوبهای اخلاقی و قانونی قرار داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روزنامه های اصلاح طلب بهترین راه تبلیغات انتخاباتی را تخریبات می دانند و این راه را انتخاب کرده اند.

وی با انتقاد نسبت به این روش تبلیغات انتخاباتی افزود: بهترین راه تبلیغات انتخاباتی معرفی خود است، اصلاح طلبان ابتدا باید فهرست خدماتی را که در دوران تصدی مجلس و دولت توسط هم حزبی های خود را ارائه دهند و از مردم بخواهند به این سابقه و خدمات رای دهند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر