2

سرنخ هایی از خرابکاری/ هواپیمای مالزیایی ربوده شده است؟!+تصویر

  • کد خبر : 121529
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

در حالی که یک هفته از ناپدید شدن بوئینگ ۷۷۷ می‌گذرد و کشورهای زیادی درگیر این پرواز مرموز و جستجوی هواپیما هستند اما هیچ نشانه ای از آن نیست.

مقامات آگاه مالزیایی می‌گویند که شواهد راداری نشان می‌دهد که بوئینگ ۷۷۷ به صورت تعمدی به سمت جزایر آندامان پرواز کرده است و اکنون تمرکز تحقیقات به سمت احتمال ربوده شدن پیش رفته است.

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، خبرگزاری رویترز امروز در گزارشی از آخرین جزئیات ماجرای مرموز هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالزیایی نوشت: منابع مطلع در مالزی از شواهد راداری جدیدی سخن می گویند که پرواز MH370 مجبور شده است به سمت جزایر آندامان پرواز کند.

جزایر آندامان در اقیانوس هند واقع هستند که بین خلیج بنگال و میانمار قرار گرفته است.

منابع خبری نزدیک به مسئولان و تیم تجسس این هواپیما می گویند که این هواپیما به صورت تعمدی به سمت شبه جزیره مالای در جزایر آندامان رفته است.

 

افرادی از اعضای شناسایی این هواپیما گفته اند هواپیمای ناشناسی که ممکن است همان هواپیمای مرموز مالزیایی باشد آخرین بار روی صفحه راداری نظامی دیده شده است در مسیری بین ایستگاههای دریایی پرواز می‌کرده است.

 

 

آخرین سیگانالهای دریافتی رادای نیز نشان می‌دهد که هواپیما در مسیر جزایر آندامان هند، بین دریای آندامان و خلیج بنگال، پرواز می‌کرده است.

 

یک منبع دیگر آشنا به مساله نیز گفت که تمرکز تحقیقات در حال حاضر بر روی این فرضیه است که فردی آشنا به مهارتهای خلبانی هواپیما را عمدا منحرف کرده است. آنچه که ما می‌توانیم بگوییم این است که در حال حاضر به دنبال فرضیه خرابکاری هستیم و احتمال ربوده شدن نیز هنوز روی میز است.

 

این هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی با ۲۳۹ مسافر و سرنشین بامداد روز شنبه از کوالالامپور، پایتخت مالزی به سوی پکن، پایتخت چین پرواز کرد، اما پس از عبور از خاک مالزی و هنگامی که بر فراز خلیج تایلند در حال پرواز بود از صفحه رادار محو شد.

 

در حالی که یک هفته از ناپدید شدن بوئینگ ۷۷۷ می‌گذرد و کشورهای زیادی درگیر این پرواز مرموز و جستجوی هواپیما هستند اما هیچ نشانه ای از آن نیست.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر