2

در صورت شکست مذاکرات با ایران ،آمریکا باید از “هر گزینه دیگر” استفاده کند

  • کد خبر : 122203
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

وزیر خارجه سابق آمریکا با اشاره به این که شانس دستیابی به توافقنامه جامع زیاد نیست از تداوم فرآیند مذاکرات و عدم اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران حمایت کرد.

 

 واشنگتن‌پست نوشت: هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا، طی سخنرانی در کنگره یهودی آمریکا گفت “شخصا بدبین” است که رهبران ایران از یک توافقنامه نهایی برای پایان بخشیدن به اقدامات خود به منظور نیل به تسلیحات هسته‌ای، تبعیت کنند.وی با این حال به مخاطبین حامی اسرائیل گفت که از مذاکرات دولت اوباما با ایران حمایت کرده و از تلاش‌های جان کری، وزیر خارجه فعلی آمریکا، قدردانی کرد.

تسنیم/کلینتون گفت که آمریکا باید “فضای اثرگذاری دیپلماسی را فراهم کند” و از اعمال تحریم‌های یکجانبه بیشتر که ممکن است موجب کنار کشیدن متحدینش از تحریم‌های بین‌المللی کنونی شود، اجتناب ورزد.

“شانس دستیابی به توافقنامه جامع زیاد نیست. شخصا همچنین درباره پایبندی ایران به آن خوشبین نیستم. در سال‌های گذشته رفتار آنها را دیده‌ام. اما این تحولی است که ارزش امتحان را دارد.”

کلینتون در ادامه افزود که در صورت شکست مذاکرات با ایران آمریکا باید از “هر گزینه دیگر” استفاده کند. وی گفت: “به وضوح بگویم، تمام گزینه‌های دیگر روی میز هستند.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122203

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر