1

دودستگی در بین لیدرهای استقلال در آستانه بازی با تراکتورسازی

  • کد خبر : 12305
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۱۳

 در آستانه دیدار استقلال و تراکتورسازی دودستگی میان لیدرهای استقلال به اوج رسیده است. به گزارش «۲۴»، در حالیکه دو تیم استقلال و تراکتورسازی خود را برای حساس ترین مسابقه هفته ششم لیگ برتر آماده می کنند برخی تحرکات روی سکوهای منتسب به باشگاه استقلال حکایت از یک اتفاق خاص دارد. مدتی است که میان […]

دودستگی در میان لیدرهای استقلال/ برای قلعه نویی نقشه کشیده اند؟!

 در آستانه دیدار استقلال و تراکتورسازی دودستگی میان لیدرهای استقلال به اوج رسیده است.
به گزارش «۲۴»، در حالیکه دو تیم استقلال و تراکتورسازی خود را برای حساس ترین مسابقه هفته ششم لیگ برتر آماده می کنند برخی تحرکات روی سکوهای منتسب به باشگاه استقلال حکایت از یک اتفاق خاص دارد.

مدتی است که میان لیدرهای استقلال شکاف ایجاد شده و برخی از آنها که چند ماهی بیشتر از عضویت شان در کانون هواداران نمی گذرد ساز متفاوتی می زنند و همین مساله به دودستگی میان لیدرها منجر شده است.

تعدادی از این افراد چند وقتی است که به حمایت از ناصر حجازی پیشکسوت فقید استقلال، از روی سکوها برای امیر قلعه نویی خط و نشان می کشند که این مسئله با مخالفت گروه دیگری از لیدرها مواجه شده و از طرفی کادر فنی و مدیریتی استقلال موافق با این جوسازی ها آنهم در آستانه دیدار با تراکتورسازی نیستند.

در تمرینات اخیر استقلال این مسائل بخوبی مشهود بوده و این احتمال می رود که لیدرهای مخالف قلعه نویی برای روز بازی این تیم با تراکتورسازی دست به حرکات خاصی بزنند لذا این احتمال به نگرانی این روزهای کادر فنی استقلال تبدیل شده است زیرا آنها بر این نظرند که نباید جو ورزشگاه آزادی به گونه ای شود که روی بازی استقلالی ها تاثیر بگذارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر