2

صحبتهای کی روش مبنی برهمکاری نکردن فدراسیون فوتبال با ایشان

  • کد خبر : 12365
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

سرپرست تیم ملی فوتبال ایرن گفت: فدراسیون آنقدر توان مالی ندارد که همه خواسته‌های کی‌روش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده کند. عباس ترابیان در خصوص صحبتهای اخیر کی روش مبنی برهمکاری نکردن فدراسیون فوتبال با وی گفت: یکسری استانداردهای مدنظر کی روش است که هنوز هم با تمام توانمان در فدراسیون فوتبال نمی توانیم آن را برآورده کنیم […]

سرپرست تیم ملی فوتبال ایرن گفت: فدراسیون آنقدر توان مالی ندارد که همه خواسته‌های کی‌روش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده کند.

عباس ترابیان در خصوص صحبتهای اخیر کی روش مبنی برهمکاری نکردن فدراسیون فوتبال با وی گفت: یکسری استانداردهای مدنظر کی روش است که هنوز هم با تمام توانمان در فدراسیون فوتبال نمی توانیم آن را برآورده کنیم و یا تعداد زیادی از نیروهایی که در اختیار داریم دارای استاندارد و شرایط مد نظر ایشان نیستند.

وی افزود: فدراسیون آنقدر توان مالی ندارد که همه خواسته های کی روش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد. البته ما از ایرادات و فشارهای ایشان استقبال می کنیم چرا که این تقاضاها ما را به سمت یک استاندارد بالا سوق خواهد داد و سختگیری ایشان می تواند در این راه به ما کمک کند.

سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض کی روش به استاندارد نبودن شرایط اظهار داشت: ایشان دیروز از انبار امکانات کمک آموزشی فدراسیون فوتبال بازدید کرده است و از نامنظم بودن آن شاکی بود. کی روش پس از این بازدید گفت: “امکانات آموزشی نباید به این شکل نگهداری شود چونکه دربلندمدت خراب شده و کارآیی اولیه خود را از دست می دهد”. وی به نحوه چیدن و نگهداری وسایل و امکانات اعتراض داشت.

ترابیان تاکید کرد: کی روش بر حسب علاقه شخصی خود، حتی در ریزترین موارد غیر فنی که جزو وظایف او نبوده و در قراردادش قید نشده است هم اظهار نظر می کند. البته ما از این امر استقبال می کنیم. کی روش در ایران استانداردهای باشگاه منچستر یونایتد را ملاک کار خود قرار می دهد و هنوز امکانات و توانمندی ما با این استانداردها فاصله دارد.

وی ادامه داد: در مورد دیگری یک بار روز قبل از تمرین با مسئول نگهداری چمن کمپ تیمهای ملی صحبت کرده و نحوه غلتک خوردن زمین، مقداری که چمن باید کوتاه شود و حتی نوع آب دادن آن را هم را هم به وی گوشزد کرده بود. البته مسئولان آنجا هم سعی می کنند خواسته های ایشان را برآورده کنند ولی در بعضی موارد خواسته های مورد نظر ایشان ۱۰۰ درصد اجرا نشده و این موضوع باعث می شود کی روش بر آشفته شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در خصوص معطلی یک ساعته و عصبانیت کی روش پس از تمرین دیروز برای خودرویی که باید به دنبالش آمده و وی را به هتل می برد گفت: فدراسیون فوتبال یک پرشیا با راننده و یک ماشین مدل بالاتر را نیز در اختیار تیم ملی گذاشته، البته این خودروها در اکثر مواقع در اختیار کی روش بوده و اولویت اول استفاده از این خودروها وی است ولی به طور اختصاصی صرفا در اختیار او نیست.

وی ادامه داد: هیچ وقت کی روش بدون ماشین نمانده است. ما حتی یک نفر را نیز به طور تمام وقت به عنوان نفر عملیاتی در اختیار ایشان گذاشته ایم. در تمرین روز قبل هم قرار بود ایشان با اتوبوس به همراه بازیکنان به هتل برود ولی یکدفعه تغییر نظر داد و در آن لحظه ماشینی که در اختیار تیم ملی بود برای پیگیری کارهای مربوط به حدادی فر درآنجا حاضر نبود و وی چند دقیقه ای معطل شد. این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد که کی روش یک ساعت برای آمدن ماشین معطل شده است و برخی از رسانه ها در این خصوص فرافکنی کرده اند.

ترابیان تاکید کرد: باید تمرکز مسئولین فدراسیون و ما روی بازیهای آینده باشد و مسائل اینچنینی نباید به عنوان اولویت اول مورد بحث قرار گیرد.

وی در جواب این سوال که آیا فدراسیون در پرداخت اقساط مالی کی روش تاخیر دارد گفت: کی روش و همکارانش هیچ طلب مالی از فدراسیون فوتبال ندارند و سر موقع قسط های خود را گرفته اند.

ترابیان در خاتمه در خصوص این سوال که مگر کی روش قبل از بستن قرارداد با فدراسیون فوتبال شرایط و امکانات همکاری با فدراسیون را نمی دانست خاطرنشان کرد: کی روش گفته است آن چیزی که از شرایط و امکانات فوتبال ایران قبل از شروع کارم دیدم، برای شروع کار لازم بود ولی برای ادامه کار ما نیاز به امکانات و نیروهای بسیار پیشرفته تری داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر