2

جزییات نقل و انتقال فرهنگیان شهر تهران اعلام شد

  • کد خبر : 126639
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال می توانند از ۱۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد اقدام به ثبت نام اینترنتی برای جابه جایی واحدهای آموزشی خود کنند.

مهر: رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال می توانند از ۱۱ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد اقدام به ثبت نام اینترنتی برای جابه جایی واحدهای آموزشی خود کنند.

مسعود ثقفی با بیان این مطلب گفت: نقل و انتقال فرهنگیان با هدف ایجاد توازن و رفع کمبود نیروهای انسانی شاغل در واحدهای آموزشی، تامین رضایت مندی و افزایش بهره وری نیروی انسانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ضوابط و مقررات مربوطه شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی شهر تهران صادر شد و در اختیار مدارس قرار گرفته است، تصریح کرد: ثبت نام برای نقل و انتقال صرفاً به صورت اینترنتی است و تمامی معلمان متقاضی می توانند با دریافت کد فعال سازی از مدیر مدرسه یا امور اداریه منطقه به سایت www.enteghalat.com مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

به گفته ثقفی، مهلت ثبت نام متقاضیان از ۱۱ اردیبهشت  تا ۲۵ خرداد ماه است و نتایج نقل و انتقالات در ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط فرهنگیان برای نقل و انتقال توضیح داد: هریک از متقاضیان فرهنگی، مجاز به انتخاب سه منطقه به ترتیب اولویت هستند و شرط انتقال معلمان براساس عدم نیاز در منطقه آموزشی مبداء و نیاز در منطقه آموزشی مقصد است.

وی عنوان کرد: بخشنامه نقل و انتقالات در اختیار تمامی مدیران مدارس قرار گرفته است و معلمان متقاضی می توانند با مراجعه به مدیر از جزییات شرایط نقل و انتقال آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر