2

فقط شعار کافی نیست بلکه باید در عمل ولایتمداری به اثبات برسد

  • کد خبر : 12908
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۴۹

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید در عمل ولایتمداری خود را به اثبات برسانند، افزود: فقط شعار کافی نیست بلکه باید در عمل ولایتمداری به اثبات برسد. حجت الاسلام سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری دهمین اجلاس دوره چهارم […]

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید در عمل ولایتمداری خود را به اثبات برسانند، افزود: فقط شعار کافی نیست بلکه باید در عمل ولایتمداری به اثبات برسد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری دهمین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان افزود: این اجلاس در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد به طوری که از صفا و صمیمیت خاصی برخوردار بود. ضمن آنکه در این دوره آئین نامه مجلس خبرگان مطرح شد و این آئین نامه توانست برای اداره این مجلس کارگشا واقع شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین به بیانیه پایانی خبرگان ملت اشاره کرد وافزود: در بیانیه اعضای خبرگان رهبری محورهای مهمی مطرح شد که ولایت مداری مسئولان یکی از مهمترین این محورها بود.

خاتمی با بیان اینکه مسئولان باید در عمل ولایتمداری خود را به اثبات برسانند، افزود: فقط شعار کافی نیست بلکه باید در عمل ولایتمداری به اثبات برسد.

وی با بیان اینکه نمایندگان خبرگان رهبری همواره بر عدالت و عدالت خواهی تاکید دارند اظهار داشت: رفع تبعیض و برقراری عدالت یکی از خواسته های به حق خبرگان رهبری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه این گفتگو به برگزاری انتخابات مجلس نهم پرداخت و افزود: مطالبی که در خصوص تاکید خبرگان رهبری بروحدت اصولگرایان مطرح شده است کذب محض است چرا که خبرگان هیچ گاه در این زمینه ورود پیدا نمی کند.

وی در عین حال افزود: البته در بین اعضای مجلس خبرگان ، نمایندگانی هستند که تمایل به وحدت اصولگرایان دارند و این وحدت را دنبال می کنند اما مجلس خبرگان رهبری در این زمینه اظهارنظر نمی کند و همواره بر وحدت آحاد ملت تاکید می کند.

خاتمی همچنین نقش مردم در انقلاب اسلامی را نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: نمایندگان خبرگان رهبری از مسئولین می خواهند تا دغدغه ها و معیشت مردم را به صورت جدی پیگیری کنند ضمن آنکه از مسئولین ذیربط می خواهیم تورم را کاهش دهند تا بیش از این فشاری به مردم وارد نشود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در کشورهای منطقه باید بدانند که از انقلاب خود به درستی مراقبت کنند چرا که این انقلاب نباید بدست نیروهای بیگانه و اجنبی بیافتد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین جنایت های آل سعود در بحرین را محکوم کرد و گفت خبرگان رهبری بار دیگر بر بیداری اسلامی تاکید کردند و جنایت های آل سعود در بحرین را محکوم کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه گفته می شود عده ای در صددند موضوع نظارت بین المللی بر انتخابات را مطرح کنند، گفت: پرداختن به این موضوع اهانت به نظام و قانون اساسی است چرا که ۳۲ سال انتخابات در انقلاب اسلامی برگزار شده و تمامی این انتخابات به خوبی و با حضور حداکثری مردم برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز فراموش نکرده ایم که عده ای انتخابات دهم ریاست جمهوری را زیر سئوال بردند اما نتوانستند تقلب انتخابات را به اثبات برسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر