4

استیلی:گلایه‌ام از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را مطرح می کنم

  • کد خبر : 13061
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۰:۲۰

حمید استیلی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل ذوب آهن که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رقم خورد، با بیان این مطلب افزود: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی حرف بزنم، گلایه‌ام از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را مطرح می کنم. وی افزود: متاسفانه بازیکنان ملی پوش خود را کمتر […]

حمید استیلی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل ذوب آهن که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رقم خورد، با بیان این مطلب افزود: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی حرف بزنم، گلایه‌ام از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را مطرح می کنم.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان ملی پوش خود را کمتر از ۴۸ ساعت پیش از بازی با ذوب آهن در اختیار گرفتیم  و این در حالی بود که سه نفر از آنها مقابل قطر بازی کرده و در آن شرایط آب و هوایی فشار زیادی را تحمل کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان ملی پوش تیمش در ۴۸ ساعت گذشته بیشتر از اینکه کنار تیم بوده باشند، خواب بودند، افزود: با این وجود بازیکنان ملی پوش ما به مانند دیگر بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و از بهترین‌های زمین بودند.

استیلی در ادامه گلایه خود از سازمان لیگ برتر گفت: ما حتی از مسئولان سازمان لیگ برتر خواستیم به علت اینکه پرواز برگشت‌مان از اصفهان به تهران ساعت ۲۴ روز پنجشنبه است بازی یک ساعت زودتر آغاز شود اما بازهم با ما همکاری نکردند و با این درخواست نیز موافقت نشد.

وی یادآور شد: دیدار ما برابر ذوب آهن در حالی برگزار شد که قانون فیفا می گوید بازیکنان ملی پوش باید ۷۲ ساعت قبل از بازی‌های لیگ در اختیار تیم‌ها قرار گیرند تا ریکاوری لازم را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته تیم ذوب آهن نیز به مانند ما در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت مانده به بازی نفرات ملی پوش خود را تحویل گرفت اما باید به این نکته توجه داشته باشید که آنها مقابل قطر بازی نکرده بودند.

استیلی در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ما در هر دو نیمه بهتر و برتر از ذوب آهن بازی کردیم. در این بازی خیلی روبه جلو به دروازه ذوب آهن حمله می کردیم و صاحب ۱۰ موقعیت مسلم گلزنی شدیم که بهره لازم را از آنها نبردیم.

وی خاطر نشان کرد: می توانستیم ذوب آهن را با تفاضل گل بالا شکست دهیم اما قدر شانس‌های خود را ندانستیم. با این وجود خوشحالم از اینکه بعد از دریافت گل از ذوب آهن به جریان بازی بازگشته و توانستیم نتیجه را مساوی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: گل‌هایی که تیم ذوب آهن زد موقعیت گل نبود و روی اشتباهات ما به ثمر رسید.

حمید استیلی با انتقاد از قضاوت محمود رفیعی در دیدار ذوب آهن – پرسپولیس گفت: داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. او به راحتی از کنار پنالتی که در نیمه دوم روی غلامرضا رضایی رخ داد، گذشت. رضایی در پایان بازی به من گفت، حتی بازیکن ذوب آهن نیز پذیرفته که خطای پنالتی کرده است. من اطمینان دارم که غلامرضا دروغ نمی گوید.

وی با یادآوری اینکه قبلا گفته بودم تیمش از هفته‌های پنجم یا ششم به انسجام می رسد، افزود: امروز دید در غیاب پنج بازیکن اصلی‌مان چه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و صاحب ۱۰ موقعیت گلزنی شدیم. انشااله هفته به هفته بهتر و منسجم‌تر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فرصت سوزی مهاجمان این تیم در دیدار با ذوب آهن گفت: در این بازی فقط مهاجمان فرصت گلزنی را از دست ندادند. محمد نصرتی و حسین بادامکی نیز شانس‌های گلزنی را از دادند که امیدوارم این مشکل گل نزدن در هفته‌های بعد برطرف شود.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر