1

مصاحبه با مشهورترین کمدین دنیا+تصاویر

  • کد خبر : 130782
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

«جری‌ لوئیس» کمدین مشهور سینما در ۸۸ سالگی از بیمارهای مختلف از جمله سرطان رنج می‌برد، از تکنولوژی بیزار است، عاشق جوراب‌هایی با برندهای مختلف است و در پس این همه شوخی و طنز، از غمی بزرگ رنج می‌برد.

 «جری لوئیس»،بازیگر، کمدین، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سرشناس آمریکایی۱۶ مارس سال ۱۹۲۶ میلادیدر نیوجرسی دیده به جهان گشود.

فارس/لوییس در حال حاضر در لاس وگاس و نوادا زندگی می‌کند. لوییس در سال ۱۹۴۶ با «دین مارتین» زوجی موفق را تشکیل داده و طی دهه ۴۰ و ۵۰ به شهرت دست یافتند ولی ده سال بعد از یکدیگر جدا شدند و لی «جری لوئیس» همچنان به کار خود ادامهداد و اکنون که ۸۸ سال از عمرش می‌گذرد همچنان در عرصه سینما و تئاتر فعال است.

 

جری لوئیس در کنار دین مارتین

 

گزارش‌گر نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر برای گفت‌ و گویی دوستانه به دفتر کار او می‌رود کهبخش‌هایی از این گفت‌ و گو را در زیر می‌خوانیم:

دفتر کار «جری لوئیس» همانند موزه‌ای ازخاطرات گذشته اوست، تمام دیوارها با عکاس‌هایی از خانواده‌، دوستان و لحظات به یاد ماندنی زندگی‌اش پوشیده شده است.

 

اوبه سرطان پروستات مبتلاست، دو حمله قلبی را پشت سر گذاشته ، از دیابت نوع ۱و بیماری فیبروز ریه رنج می‌برد و به خاطر برخی حرکات طنزگونه‌اش همچونافتادن‌هایمکرر چه روی صحنه و چه جلوی دوربین بهبیماری جدیستون فقرات مبتلا شده است، با این حال او هنوز به کار خود ادامه می‌دهد.

«جری‌ لوئیس» در این باره گفت:صحنه تنها جایی است کهمن در آنجامی‌توانم از فشار زندگی بکاهم.

 

 

او با آنکه نسبت به ورود فن‌آوری جدید به عرصه فیلمسازی چندان راضی نیست ولی متذکر شد: فیلم‌های جدید را می‌بینم و در این میان فیلم «۱۲ سال بردگی» توانسته مرا جذب کند، «جنیفر لارنس » نیز از بازیگران جدیدی است که بازی او را دوست دارم.

ویکه خود دو بار در سال‌های ۱۹۵۷ و ۱۹۵۹ مجری مراسم اسکار بود،در ادامه گفت: من به طور کلی یکی از طرفداران «الن دی جنرس» هستم ولی اجرای امسالش در مراسم اسکار اصلا جالب نبود، من هیچگاه در مراسم اسکار برای حضار پیتزا نخریدم!

 

 

به گزارش هالیوود ریپورترلوئیس انسانی است که به گذشته بیش از عصر حاضر علاقمند است، آنچنان‌کهیک دستگاه فکس قدیمی دارد و هنوزاز موبایل استفاده نمی‌کند؛ او کامپیوتر دارد ولی هنوز طرز استفاده از ایمیل را نمی‌داند و همچنان به «مووی» ، «پیکچر» می‌گوید ولی به تنها چیزی که در دنیای جدید علاقمند است، برندهای مختلف پوشاک است آنچنان‌که درباره گفت:عادت دارمروزی حداقل چهار بار جوراب‌هایم را عوض کنم، و هربار جورابی با یک برند جدید بپوشم،این کار حس خوبیبه من می‌دهد.

به گزارش هالیوود ریپورتر،لوئیس هنوز کلامش همراه با طنز و شوخی است و چهره‌اش را همچنان با همان شکلک‌های قدیم و مشهورش تغییر می‌دهد ولی فهم این مطلب که در پس اینهمه شوخی، غمی بزرگ نهفته است، چندان کار دشواری نیست.

 

 

۳۱ سال از ازدواج «لوئیس» با همسر دومش، سم، می‌گذرد و آنها تنها یک دختر خوانده به نام «دنیل» دارند، ولی او از ازدواج اولشصاحب ۶ پسر است که جوان‌ترین آنها «جوزف»، غم‌انگیزترین خاطر زندگی «لوئیس» را رغم می‌زند.

«جوزف» که کوچکترینپسر است ،رابطه چندان خوبی با پدر ندارد، او به اعتیاد مبتلاستو پس از مشکلات فراوان در سال ۲۰۰۹ میلادی در سن ۴۵ سالگی دست به خودکشی می‌زند.

 

«لوئیس» در این باره گفت: تا به امروز حقیقت این مطلب را نفهمیدم، چون حقیقتا انصاف نبود نه برای من، برای خود او، او به طرز احمقانه‌ای زندگی ‌اش را از دست داد، او پسر من بود، او رفت درحالی‌که من نتوانستم کار زیادی برایش انجام دهم، تاکنون هزاران بار خودم را در غم فراق او مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام. هربار همسرم سم پیشم می‌آید و می‌گوید: تو نمی‌توانی چیزی را به عقب برگردانی، تو اورا زمانی‌که ۲۵ سال داشتتحویل دنیای بیرون داد، با این فکر که او یک انسان بالغ و بی‌عیب و نقص است و او زمانی‌که دور از تو بود دست به کارهایی زد که نتیجه‌اش این شد که دیدیم.

وی افزود: من تحتدردناک‌ترین شرایطی که یک انسان ممکن است در زندگی ‌اش با آن روبرو شود، کار کرده‌ام ولی زمانی‌که از روی صحنه بیرون آمده‌ام، از آن درد و رنج دیگر خبری نبوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130782

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر