2

کریستف متزلدر هنوز نمی تواند تیم فوتبال شالکه را همراهی کند

  • کد خبر : 13079
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹

مدافع ملی پوش سابق آلمان هنوز نمی تواند تیم فوتبال شالکه را در رقابتها همراهی کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین ، کریستف متزلدر ۳۰ ساله از ۴ هفته قبل به علت مصدومیت کشیدگی رباط زانو از میدان دور است ، با این وجود رالف رنگنیک سرمربی تیم شالکه اعلام کرد هنوز برای متزلدر […]

مدافع ملی پوش سابق آلمان هنوز نمی تواند تیم فوتبال شالکه را در رقابتها همراهی کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین ، کریستف متزلدر ۳۰ ساله از ۴ هفته قبل به علت مصدومیت کشیدگی رباط زانو از میدان دور است ، با این وجود رالف رنگنیک سرمربی تیم شالکه اعلام کرد هنوز برای متزلدر زمان بازگشت به میدان فرا نرسیده است. متزلدر روز سه شنبه در دیدار دوستانه مقابل تیم دسته سومی اوبرهاوزن برای شالکه بازی کرد اما رنگنیک تاکید کرد انتظار ندارد متزلدر روز یکشنبه در برابر وولفسبورگ به میدان بیاید. وی گفت‌:‌ تزلدر هنوز باید در بازیهای سبک بیشتری بازی کند تا به آمادگی لازم برسد.

این در حالیست که مشکل اصلی تیم شالکه فعلا در خط میانی است ، جایی که جرمین جونز به علت ناراحتی معده ، پییر کلوگ به علت آسیب دیدگی عضله ران ، یان موراوک به علت کشیدگی عضله پا و سرخیو اسکودرو به علت کشیدگی عضله کشاله ران احتمالا در برابر وولفسبورگ غایب خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13079

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر