2

همسر جهان پهلوان درگذشت؛ رازها سر به مهر ماند

  • کد خبر : 131876
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

همسر جهان پهلوان تختی بعد از تحمل دوره سخت بیماری امروز در یکی از بیمارستان‌ تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شهلا توکلی همسر جهان پهلوان غلامرضا تختی پس از ۴۷ سال از درگذشت همسرش و پس از مدت مدیدی که بیمار بود در بیمارستان ایران‌مهر تهران درگذشت.

توکلی در ۳۰ بهمن سال ۱۳۴۵ با جهان‌پهلوان تختی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز پسری به‌نام بابک بود که در ۱۱ شهریور ۱۳۴۶ به دنیا آمد.

 وی در این اواخر در خانه سالمندان زندگی می‌کرد و در سن ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 همسر تختی در حالی از دنیا رفت که بیش از ۸۰ سال سن داشت اما مهتر از سن او رازهایی بود که پس از سال‌ها در دل خود نگه داشت و زیر خروارها خاک برد.

 بعد از خاموش شدن چراغ زندگی جهان پهلوان، شایعاتی نقل دهان مردمی شد که یک کلاغ چهل کلاغ کردن برایشان از خوردن یک لیوان آب خنک راحت‌تر بود. شایعاتی که حتی فکر به زبان آوردنشان هم تن آدمیزاد را مُور مُور می‌کند.

 خیلی‌ها می‌گفتند و می‌گویند غلامرضا خودش به زندگی خودش پایان داد، بعضی‌ها می‌گفتند تختی را کشتند و صحبت‌هایی از این دست. در تمام این سال‌ها فقط یک نفر بود که می‌دانست چه دلیلی باعث شد تختی به جای زندگی در خیابان‌های شلوغ تهران راهی سینه قبرستان شود. در تمام این سال‌ها رازی بزرگ همراه «شهلا توکلی» بود. انگار سرنوشت تمام شهلا‌های ورزش ایران با مرگ و رازهای فراوان گره خورده است…

 همسر تختی مُرد تا راز سر به مُهر مرگ جهان پهلوان را با خود به آن دنیا ببرد، شهلا یا فاطمه توکلی به غلامرضا نشان داد چه رازدار بزرگی بوده در این سال‌ها، شهلا توکلی از این دنیا رفت تا بابک تختی و فرزندش غلامرضا را بیشتر از همیشه تنها بگذارد. بانوی رازهای بزرگ ورزش ایران از این دنیا پَر کشید تا در جهان باقی در کنار غلامرضا باشد تا دیگر مجبور نشود رازی را از مردم پنهان کند.

 شاید در روزهای پایانی زندگی مرحومه توکلی؛ تصویر تمام اتفاقات سال‌های خاکستری گذشته از مقابل چشمان او گذشت. همسر تختی دارفانی را وداع گفت تا همیشه یک علامت سوال بزرگ در ذهن مردم قهرمان دوست ایران باقی بماند، چرا تختی مُرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر