1

مهم‌ترین ملاکها در موضع‌گیری افراد تا قبل از ۹ دی ۸۸ است

  • کد خبر : 13287
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت: که این جبهه مهم‌ترین وظیفه خود را تبیین ملاکها و معیارها و دفاع از آزمان‌ها و ارزش‌هایی می داند که بدنه جریان اصولگرایی در فتنه ۸۸ و کودتای شکست‌ خورده سبز از آنها دفاع کرده است.حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره سخنان صریح آیت‌الله مهدوی کنی درباره شرایط کاندیداهای […]

حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت: که این جبهه مهم‌ترین وظیفه خود را تبیین ملاکها و معیارها و دفاع از آزمان‌ها و ارزش‌هایی می داند که بدنه جریان اصولگرایی در فتنه ۸۸ و کودتای شکست‌ خورده سبز از آنها دفاع کرده است.حجت‌الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره سخنان صریح آیت‌الله مهدوی کنی درباره شرایط کاندیداهای اصولگرا مینی بر اینکه داوطلبان حضور در لیست، علاوه بر شاخصه‌های عمومی باید مواضع صریح و شفافی در دوره فتنه و در برابر جریان انحرافی داشته باشند، اظهار داشت: اعضای جبهه پایداری اظهارات حضرت آیت‌الله مهدوی کنی درباره شرایط کاندیداهای اصولگرا را با توجه به شناختی که از ایشان دارند‌ در راستای دفاع از اصولگرایی اصیل می دانند.

وی تصریح کرد: مطمئنیم هم ایشان و هم آیت‌الله یزدی از آرمان‌های اصولگرایی در انتخابات پیش رو قطعا حمایت و صیانت خواهند کرد و بر همین اساس جبهه پایداری مسیر خود را همانطور که از ابتدا برای تقویت نیروهای انقلاب طراحی و آغاز کرده، ادامه می دهد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت که این جبهه مهم‌ترین وظیفه خود را تبیین ملاکها و معیارها و دفاع از آزمان‌ها و ارزش‌هایی می داند که بدنه جریان اصولگرایی در فتنه ۸۸ و کودتای شکست‌ خورده سبز از آنها دفاع کرده و اکنون نیز بدنه جریان اصولگرایی که آحاد مردم هستند، در برابر جریان انحرافی همان مواضع را حفظ کرده اند.

حجت‌لاسلام رسایی افزود: برخی از کسانی که در فتنه ۸۸ موضع دو پهلو یا همراه با سکوت داشتند، تلاش می کنند از وجهه شخصیت‌های بزرگ استفاده کنند که البته آیت‌الله مهدوی کنی با بیان اینکه ایشان در جزئیات مسائل دخالت نمی کنند، راه سوءاستفاده را بر این افراد بستند.

وی تصریح کرد: جبهه پایداری در راستای فرمایش حضرت‌الله مهدوی کنی و برخی اصولگرایان دیگر درباره ملاکهایی نامزدهای اصولگرا، آرشیو جامعی را از مجموعه موضع‌گیریهای شخصیت‌های سیاسی و شخصبت‌هایی که در جایگاه موضع‌گیری بودند، تهیه و اظهارات آنها از قبل از فتنه ۸۸ تا بعد از فتنه و حتی روزهای اخیر را جمع‌اوری کرده است.

حجت‌الاسلام رسایی این نکته را هم متذکر شد که یکی از مهم‌ترین ملاکها در موضع‌گیری افراد تا قبل از ۹ دی ۸۸ است که هنوز حضور میلیونی مردم در صحنه اتفاق نیفتاده بود و برخی به همین دلیل با مواضع دوپهلو یا سکوت خود، از فتنه‌گران حمایت می کردند.

وی در عین حال گفت: ما از نظر زمانی بررسی کرده ایم که در چه مواقعی چه اتفاقی افتاده و کسانی که در معرض موضع‌گیری بوده اند، چرا سکوت کرده اند و سکوت آنها علیرغم دستور مقام معظم رهبری بر موضع‌گیری شفاف توسط همه افراد از چه باب بوده است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری تاکنون مجموعه‌ای از اظهار نظرهای ۴۷۴ شخصیت‌ ملی در خصوص فتنه ۸۸ و کودتای شکست خورده سبز تهیه کرده و اگر مسیر حرکت به سوی کسانی برود که فاقد شرط اعلام شده باشند با انتشار عمومی مواضع این افراد جلوی هر گونه انحراف از منشور جامعتین را خواهد گرفت.

وی افزود: در حال حاضر نیز با همکاری مجموعه نیروهایی که در استان‌ها و شهرستان‌ها هستند، در حال جمع‌آوری مواضع‌ شخصیت‌هایی استانی و شهرستانی در باره فتنه و کودتای سال ۸۸ و همچنین رابطه این افراد با جریان انحرافی هستیم تا گزینه‌هایی که احتمال دارد از استان‌ها و شهرستان‌ها پیشنهاد شوند ، آرشیو کاملی از موضع‌گیری آنها در خصوص جریانات فتنه و انحرافی داشته باشیم تا مورد بررسی قرار گیرند.

حجت‌الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: معتقدیم برای انتخابات مجلس نهم، در انتخاب گزینه‌ها هر یک از شخصیت‌هایی که در گردونه انتخاب قرار می گیرند، برای ورود به لیست جریان اصولگرایی باید یک پیوست رفتاری سالم و بدون شبهه بویژه در حوزه مسائل سیاسی و اقتصادی بهمراه داشته باشند که جبهه پایداری در حال تهیه این مجموعه است تا با استناد به آن در مقاطع حساس بتواند وضعیت لیست اصولگرایان را تحلیل کند.

وی با بیان اینکه فهرست مذکور فقط شامل شخصیت‌های بنام و مطرح مانند باهنر، مطهری و کاتوزیان نیست و فهرست مذکور فراگیر است، این نکته را گوشزد کرد که “موضع‌گیری دو پهلو و سکوت افراد به معنای خروج آنها از دایره اصولگرایی نیست اما بر اساس یک قاعده عقلی و سیاسی کسانی که در فتنه ۸۸ و در برابر جریان انحرافی موضع شفاف نداشتند، قطعا نمی توانند در شاهراه تعیین کاندیداهای اصولگرا یا در فهرست انتخاباتی جبهه اصولگرایی قرار گیرند”.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: اینکه کسانی که در دوران فتنه موضع‌گیری هایی داشته‌اند و بعدا از مواضع خود پشیمان شده‌اند، مورد قبول بدنه جریان اصولگرایی نیست و توده مردم بصیر ایران اسلامی که حماسه ۹ دی را آفریدند، اشتباه در این سطح را از نخبگان سیاسی نمی پذیرد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر