3

برخی کشورها به تدریج با ایران هسته ای کنار آمده اند

  • کد خبر : 13359
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۳۳

برخی کشورها به تدریج با ایران هسته ای کنار آمده اند. روزنامه ایتالیایی ایل خولیو درباره این خبر نوشت: گذشت زمان، بحران اقتصادی جهانی و جنگ های مختلف، به نفع ایران عمل می کند و به نظر می رسد اکنون در سایه انقلاب در کشورهای مختلف عربی، قدرت ها با ایده ایران هسته ای کنار […]

برخی کشورها به تدریج با ایران هسته ای کنار آمده اند.
روزنامه ایتالیایی ایل خولیو درباره این خبر نوشت: گذشت زمان، بحران اقتصادی جهانی و جنگ های مختلف، به نفع ایران عمل می کند و به نظر می رسد اکنون در سایه انقلاب در کشورهای مختلف عربی، قدرت ها با ایده ایران هسته ای کنار می آیند.
ایل فولیو با اشاره به راه اندازی نیروگاه بوشهر پس از مدت ها خلف وعده از جانب روسیه نوشت: مسکو در سالهای گذشته به دفعات به ایران وعده راه اندازی نیروگاه هسته ای را داده و به آن عمل نکرده بود و در ماههای گذشته در حالی که ایران در یک قدمی راه اندازی نیروگاه قرار داشت، نیروگاه بوشهر مورد حمله ویروس رایانه ای استاکس نت قرار گرفت.
روزنامه ایتالیایی می نویسد: اما در یک سال اخیر رویدادهای مختلف خاورمیانه باعث شد که مسئله هسته ای ایران به فراموشی سپرده شود. در حالی که امکان تبدیل شدن ایران به قدرت هسته ای همچنان یکی از مهمترین مشکلات اسرائیل به شمار می رود، دولت های دیگر در ماههای اخیر ترجیح دادند به مسائل دیگری بپردازند.
این روزنامه نوشت: گذشت زمان، بحران اقتصادی جهانی و جنگ های مختلف، به نفع تهران عمل می کند و گویی در حاشیه بهار اعراب، برخی ها با ایده ایران هسته ای کنار آمده اند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13359

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر